Search This Blog

Thursday, February 27, 2014

ماهیگیری برای من تفریح یا ورزش نیست ، ماهیگیری برای من زندگیه

ماهیگیری برای من تفریح یا ورزش نیست ، ماهیگیری برای من زندگیه











تمام تجارب ماهیگیری که به دست آوردم


من تمام تجارب ماهیگیری که به دست آوردمو به همراه ترجمه مقالات و گرداوی در فایل های pdf ذخیره کردم در قالب مجله و کتاب که در سه فایل فشرده قابل دانلوده . . . . .

لینک دانلود

http://cld.persiangig.com/sync-view.html#68b66da0-b13f-4f19-a9ff-dfccd6b7ffac

http://cld.persiangig.com/sync-view.html#656f80a0-e211-4996-9fdf-0e9e7842c860

http://cld.persiangig.com/sync-view.html#c6ca5be3-ed2c-472e-859e-c616081ff9c4

Monday, February 24, 2014

فیلم آموزشی نحوه صید ماهی با استفاده از سیستم کفخواب درعمق


فیلم آموزشی نحوه صید ماهی با استفاده از سیستم کفخواب درعمق


http://www.youtube.com/watch?v=nax2AgqnRNw&hd=1

Thursday, February 20, 2014

داستان های واقعی :-) ماهیگیری


هیچ وقت دربارش نه نوشتم یا اگه هم نوشتم کامل نه نوشتم چون خجالت می کشیدم از پشت صحنه این رویداد بنویسم ولی الان داستانشو کامل می نویسم شاید فقط این داستان هارو تو فیلم ها به بینیم ولی حقیق اون هم وجود داره


یه روز تو بازار لوازم ماهیگیری متوجه حراج لوازم ماهیگیری دسته دوم بودم که متوجه شدم لوازم مال یه ماهیگیری بوده که به دلیل فوتش خانوادش لوازمشو به حراج گذاشته بودند . . .

یه ست لوازم ماهیگیری رو 10 هزار تومان گرفتم همون لوازمی که تو مسابقه ماهیگیری استفاده کردم حالا داستان خیلی دردناک تر میشه ، قبل از مسابقه من حتی هیچ پولی برای شرکت در مسابقه و حتی پرداخت پول بیمه ورزشی نداشتم و مجبور شدم یکی از لباسام که کت بودو به یه رفیقم به فروشم اسمش علی بود و اون رفیقم هم بنده خدا اون کت رو از من خرید نه برای بدست اوردن کت ، بلکه فقط می خواست یه پولی بهم بده تو مسابقه شرکت کنم و بعد از مسابقه هم لباسمو پس داد . . .

خود داستان مسابقه هم خیلی جالب بود دیگه آخرای مسابقه بود که فکر کنم یه نیم ساعت دیگه مسابقه تموم میشد که بزرگ ترین ماهی اون روزو گرفتم و مسابقه تموم شد . . . .

داستانو کوتاه تعریف کردم ولی اگه اون لحظه اتفاق ها و مشکلاتمو می دیدید معنی واقعی این داستانو متوجه می شدید.

مهره های سهرامیز ماهیگیری


قبلا یه توضیحی درباره مهره های سهرآمیز ماهیگیری زدیم و الان کاملترش می کنم


تو ماهیگیرای ترکیه سیستم ماهیگیری به نام کوسبه و جود داره که مواد طعمه پاش که اصلی ترین موادش ذرت هستو فشرده کردند که تو آب باز میشه و این طعمه پاش فشرده که یه سوراخ هم داره تعداد زیادی مهره زرد رنگ به اون متصل میشه که حکم دونه های ذرت رو داره و با این تاکتیک ماهی کپور میگیرن درسته خیلی ساده هست و ماهیگیرا با طعمه مصنوعی با سیستم کفخواب ماهی کپور میگیرن من هم خیلی استفاده کردم و حتی ماهی کپور به این مهرها زده و اسبله هم پشت سرش به ماهی کپوره زده . . . .

من دربافت پشه از مهره استفاده می کنم و با خودم گفتم چه بهتر از این مهره ها برای چشم پشه خودم استاده کنم و خوب هم جواب داد

پس میشه گفت مهره سهرامیز . . . .

Saturday, February 1, 2014

دانلود تمام تجارب ماهیگیریم


به دلیل در خواست دوستان تمامی مقاله ها و کتابها و مجله های که نوشتمو تو یه سرور فارسی برای دانلود گذاشتم تعدادشون حدود 50 تا فایله که میشه تمام تجارب ماهیگیری که داشتم . . . .


تنها درخواستم لایک و اشتراکه فقط همین !!!!!!

http://cld.persiangig.com/sync.html#v=prv&f=22954

http://cld.persiangig.com/sync.html#v=prv&f=22547

http://cld.persiangig.com/sync.html#v=prv&f=22533

ارادتمند شما ابی فیشر

Vedder river steelhead fishing in april

Vedder river steelhead fishing in april So so lucky only 5 minutes from home I could still head out the river. I’m so thankful and grateful ...