Search This Blog

Tuesday, March 18, 2014

یکی از نادر ترین عکس های که می تونستم بگیرمو گرفتم !!!!!!





همه اتفاقات حدود 2 ثانیه افتاد
یکی از نادر ترین عکس های که می تونستم بگیرمو گرفتم !!!!!!
لحظه حمله ماهی قزل الای وحشی به لانسه اونم تو جریان تند آب تو دل طبیعت !!!!!
برای اینکه بتونم این عکس هارو بگیرم 5 ساعت به لانسه در حال حرکت ماهیگیر دوستم بود من با دوربین خیره به لانسه تو آب شده بودم  . . . .
اطلاع تخصصی از عکاسی ندارم فقط دوربین حرفه ای بود و رو حالت عکاسی سریع همون اسپورت قرار دادم مدل دور بین هم  canon مدل دی 600 با لنز نمی دونم چیچی بود :-)
ولی روانی کننده هست من در عکس ها از قزل الای با دهان باز که به سمت لانسه میومد عکس گرفتم خودم هم باورم نمیشه دارم دیونه میشم !!!!! 
فقط از خلاقیت و صبر استفاده کردم 
حالا جالب اینه که ماهی بعد از دوثانیه به لانسه ضد فرار کرد :-) فقط عکساش موند و حصرت و اه رفیقم کسیم :-) ولی عکس یادگاریش همیشه موندگار شد

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام