Search This Blog

Monday, April 21, 2014

Modeling Photo fisherman
















Modeling Photo fisherman 
Turkish city of Denizli in 2014 
Model: ebi Fisher 
Photographs: Laurence Rasti

دیدید چه دنیای کوچیکی هست آخر مدلینگ شدم اونم مدلینگ ماهیگیر تو ماهیگیری
خانم لورنس از کشور سویس به شهر ما فقط برای گرفتن این عکس ها اومده و من خیلی خوشحالم دارم مدلینگ میشم
خیلی خوشحالم با سیستم فلای فیشینگ به عنوان یه ایرانی این نقش رو ایفا می کنم

تازه این عکس هارو خودم گرفتم با دوربین خودم عکس های گرفته شده توسط خانم لورنس فقط تو نمایشگاهی در کشور سویس به نمایش درمیاد

بعد از ایفا نقش من تو مستندی توسط فیلمبرداران اسپانیایی و دعوتم به شبکه یابان توی ترکیه و پذیرشم توسط کشور کانادا شهر ونکور این رویداد ها زندگی منو متحول کرد. از خدا تشکر می کنم به خاطر این همه تنوع و هیجان تو زندگیم



No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام