Search This Blog

Sunday, November 1, 2015

کانادایی های خونگرم

کانادایی های خونگرم

حدود دوساله هست که کانادا زندگی می کنم و خاطرات این دوسال رو می نویسم
این جور تعریف شده که ماها که فکر می کنیم به هم کمک می کنیم و برای هم اهمیت داریم آدم های خونگرمی هستیم ولی خارجی ها و کانادایی ها چون به ما اهمیت نمی دهند و به ما کمک نمی کنند آدم های خونگرمی نیستند !
ما فکر می کنیم که چون بلدیم تعارف الکی کنیم یا تو رودرواسی قرار می گیریم  و خارجی ها یا کانادایی ها اهل تعارف الکی نیستند و اصلا رودرواسی ندارند ما آدم های خونگرمی هستیم و آنها آدم های خونگرمی نیستند . . .  .
حدود دوسال پیش وارد کانادا شدم و زمانی که زندگی رو در ونکوور شروع کردم به سمت کانادایی ها رفتم تا زندگی کانادایی و فرهنگ اونا رو یاد بگیرم  . . . 


با یه کانادایی آشنا شدم که یک هفته منو به برای اشنایی خانواده خود در استان دیگه کانادا برد و یک هفته خوانه این برادرش و اون برادرش و این خواهر و اون خواهرش برد و معرفیم کرد شاید اولین ایرانی بودم که تو این مزرعه خانوادگی پا می گذاشتم . . . 





یک خانوده بزگ کانادایی :-)




































یه مهمونی کانادایی دعوتم کردند













































با یه زوج کانادایی خیلی مهربون آشنا شدم که با هم یه مسافرت یک ماهه خارج کانادا رفتیم اینقدر اعتماد بهشون داشتم که تمام پول مسافرتم و خرجامو به اونا دادم تا تو خارج کانادا با استفاده از حساب بانکی و تبدیل پول راحت بتونم راحت خرج کنم و پول نقد همراه نداشته باشم . .  .
عکس های که از این سفر گرفتم




























فیلم های این سفر



دوستان کانادایم وقتی فهمیدند به حیوانات علاقه دارم تو مسافرت بارها به باغ وحش رفتیم با اینکه هزینه خیلی گرونی داشت


کمکم کردند حتی ماهیگیری کنم در مسافرت



سفرنامه گردش در کشور مکزیک (راهنمای سفر) شهر پورتو والارتا مکزیک


خونه دوست دوستم در شهر ریجاینا در استان ساسکاچوان رفتیم ایشان که ویت نام داشت مارو به جای که تو فیلم می بینید برای تفریح برد
عکس از خودم 


عکس های که از این مسافرت گرفتم


Beautiful Land / Saskatchewan Country / Regina
Ebi fisher photographer
Canadian Buffalo
Monster Elk / North America Saskatchewan
Canadian Buffalo / Saskatchewan Canada
Elk / Saskatchewan Canada


گردش با دوستان کانادایم در استان برتیش کلمبیا

White Rock



Vancouver Aquarium



colony farm regional park port coquitlam BC Canada



Deep Cove and Lynn Canyon Suspension Bridge
Squamish BC

چنتا از دوستان کانادایم وقتی فهمیدند که تا حالا موفق به شرکت نکردن تو هیچ کنسرتی نشدم صندلی کنسرت رو برام رزو کردند  که هیچ وقت فکر نمی کردم بتونم روزی درقسمت خیلی ویژه خواننده مورد علاقمو تشویق کنم . . .






برای عکاسی به دهگده دور افتاده ای  رفتم هفته های رو اونجا برای عکاسی و فیلم برداری سپری کردم وقتی اهالی اون دهکده متوجه شدند علاقه شدید به عکاسی و فیلم برداری از حیاط وحش رو دارم همه دست دردست هم داده بودند تا من بتونم حیوان مورد علاقه خودمو برای عکاسی پیدا کنم اصلا باورم نمیشد که این همه مردم خونگرم روی کره زمین زندگی می کنند ، وقتی اون خانواده متوجه شده من تاحالا گوزن موس از نزدیک ندیدم هر شب با ماشینشون منو کیلومتر ها تو طبیعت می گردوندند که شاید بتونم گوزن رو پیدا کنم و اخر هم بعد از یک هفته با کمک مردم خونگرم اون دهکده گوزن موس رو پیدا کردم. . . 
برای همینه می گم کانادایی های خونگرم . . . . 



گوشه های از زندگیم در ونکوور















مجله ای که برای هم وطنان ونکوورم نوشتم


No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر