Search This Blog

Friday, March 4, 2016

سیستم های اصلی ماهیگیری در کانادا

سیستم های اصلی ماهیگیری در کانادا

الان شاید منتظر این هستید من بگم فقط فلای فیشینگ حرف اول در تاکتیک های ماهیگیری ورزشی کانادا رو می زنه ولی به این صورت  نیست در کنار فلای فشینگ تاکتیک ماهیگیری دیگری و جود دارد که شانه به شانه فلای فیشینگ محبوبیت خواصی درمیان اگثر ماهیگیران امریکای شمالی دارد
این کشور پهناور کانادا که فاصله بین دو استان ونکوور و تا منترالش به اندازه فاصله تهران تا آلمان هست ، این کشور پهناورو تبدیل کرده به سرزمین سیستم های ماهیگیری جدید و نوین و تاکتیک های ماهیگیری متفاوتی نصبت به ایران داره و مطمعن هستم برای شما جالب خواهد بود.

اولش با خودم می گفتم این فلای کار ها چقدر شیک هستند و چه خوشتیپ و چه چوب های فلای بلند و چرخ های فلای بزرگی دارند و کم کم که بیشتر به ماهیگیری رفتم و بیشتر کنجکاوی کردم متوجه شدم 80 %  از اون ماهیگیرای فلای کاری که میدیم واقعا عجیب غریب فلای کار می کنند و اصلا متفاوت هستند و  بعد ها متوجه شدم اصلا اونا فلای کار نیستند و سیستم ماهیگیری به نام  Centerpin  کار می کنند و سیستم ماهیگیری که اصلا در ایران نداشتیم و شاید شبیه تاکتیک اون رو داشتیم نه تجهیزات اون ،

درسته در امریکای جنوبی سیستمی به نام centerpin  وجود داره که همانند سیستم ماهیگیری فلای فیشینگ از تجهیزات و تاکتیک های به خوصوص خود بر خوردار هست
یکی از برتری های سیستم ماهیگیری سنتر پین نسبت به فلای در کانادا این هست که در ماهیگیری های دریایی در عمق آب  فلای اصلا هیچ کاربردی ندارد و سیستم های سنتر پین دریایی حرف اول رو در ماهیگیری اقیانوس میزند مثل چوب چرخ ترولینگ

اشتباهی که من کردم ایم بود تقریبا از نظر ظاهر تجهیزات ماهیگیری سنتر پین با فلای شبیه هم هستد ولی نخ های ماهیگیری استفاده در سنتر پین شبیه فلای نیست و فقط شکل ظاهری چرخ ها شبیه هم هست

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر