Search This Blog

Wednesday, May 25, 2016

ادرس گروه حیوانات خانگی ونکوور

سلام دوستان من یه پیجی رو راه اندازی کردم در فیسبوک درباره حیوانات خانگی شهر ونکوور، زمانی که سگی که به دستم رسید ، از ایران وارد کانادا شد بود به فکر راه اندازی این پیج شدم شاید دریچه ای باشه بین دوستان مقیم کانادا و ایران
حتی شاید خیلی از اعضا این پیج به دنبال اداپت حیوانات خانگی از ایران باشن
وارد کردن حیوانات خانگی از ایران خیلی با صرفه تر از پرداخت پول های زیاد به دلالان حیوانات خانگی خارجی هست من تجربه کردم
نمونش توله هاسکی که می خواستم بخرم دلال بهم گفت 4000 دلار و اگه می خوام سگ رو به بینم 1000 دلار باید پیش بدم ولی با کمک دوستان عزیزم در ونکوور و ایران با پرداخت یک پنجم این هزینه سگ رو از ایران به کانادا اوردیم
https://www.facebook.com/groups/187581921640928/

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر