Search This Blog

Monday, July 23, 2018

مستند شکوه زاگرس





شاید تماشاگران  گاهاً تصاویری خوب را در یک مستند حیات وحش به نظاره بنشینند اما هیچگاه به سختی های ان سوی قاب دوربین این گونه مستندها پی نخواهند برد.  
مستند شکوه زاگرس در پنج استان کشور یزد کرمان کوهگیلویه وبویر احمد بوشهر و فارس  ساخته و تکمیل شده است و در ان از لحظه های زیبای و لطیف تولد در فصل زایش, لحظات سخت وخشن شکار از مناطق سخت و صعب العبور برف گیر در مناطق کوهستانی و خشن دنا تا نقاط پست کم ارتفاع و سوزان بیابانی در مدت زمان پنج سال با تیمی متشکل 15 نفر به پایان رسیده است.
مستند شکوه زاگرس در تاریخ 1397/5/2 ساعت 21 در جشنواره تلویزیونی شبکه مستند به نمایش در خواهد امد و دوستانی که در جهت حمایت از این مستند می توانند در مدت زمانی 24 ساعته  با ارسال کد H35 به شماره 3000081 و یا در سایت www.festmostanad.ir در صفحه فیلم مستند شکوه زاگرس که در هنگام نمایش فیلم ایجاد خواهد شد  این اثر را مورد حمایت خود قرار دهند.شايان ذكر است كه پورتال اينترنتي و يا سامانه پيام كوتاه بعد از اتمام فيلم فعال خواهد شد.
  مهلت رأي دادن فقط ٢٤ ساعت بعد از پخش فيلم ميباشد و قبل و بعد از ٢٤ ساعت سامانه پیامکی جشنواره تلویزیونی مستند بسته خواهد شد. 
شاد و پیروز باشید.
 با تشکر از نگاه مهربان مخاطبین هنر دوست.

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر