Search This Blog

Thursday, December 13, 2018

عکس های ماهیگیری جناب آقای مرتضی جعفر از ونکوور کانادا

  عکس های ماهیگیری جناب آقای مرتضی جعفر از ونکوور کانادا 

Bull trout

برای اولین بار که عکس های ماهیگیری جانب آقای مرتضی جعفر رو دریافت کردم حدود ۸ سال پیش بود و الان از اون روز ها سالیان سال می گذرد د و دباره از ایشان خواهش کردم عکس های زیبای ماهیگیری خود را برای وبسایت ارسال کنند !




Hatchery Coho

steelhead


steelhead


دوستان عکس های ماهیگیری که دارید برای من ارسال کنید در وبلاگم با نام شما قرار بدم و در کل دنیا قابل مشاهده هست و حتی اسم و فامیل خودتون در گوگل سرچ کنید از هرجای دنیا می تونید عکس های خودتون مشاهده کنید
ایمیل من
ebi.techno@yahoo.com

http://www.ebifisher.com/2013/01/blog-post_7479.html


1 comment:

  1. سلام آقای جعفر،خوبید.همسر من شمالی هستن و ماهیگیری رو در ایران انجام میدادن،اینجاهم دوست دارن برن ماهیگیری.
    ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید و اگه امکان داره شماره بدید که با شما در تماس باشند.

    ReplyDelete

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر