Search This Blog

Tuesday, August 20, 2019

مدرسه فلای فیشینگ ونکوور

مدرسه فلای فیشینگ ونکوور


دوستان عزیز آخر این هفته من با یک‌ تیم بسیار حرفه ای برای ماهیگیری فلای فیشینگ به کاستاریکا سفر می کنم‌ 
بعد از این سفر قصد دارم کلاس های فلای فیشینگم رو راه اندازی کنم و حتما برنامه ریزی های که کردم با دوستان به اشتراک‌ می گذارم‌

این‌کلاس ها به صورت زیر برگزار میشه

مشاوره تخصصی خرید لوازم فلای فیشینگ برای تازه کار ها ، کارگاه تمرین پرتاب ، کارگاه آموزش پشه بافی
و نهایتا آموزش تاکتیک های ماهیگیری فلای فیشینگ

خیلی خوشحال میشم‌تجربه های که بدست آوردم را با دوستان به اشتراک بگذارم
برای سفر فلای فیشینگ به کشور کاستاریکا بیش از ۱۰‌هزار دلار هزینه کردم برای کسب تجربه های جدید در فلای فیشینگ و خوشحال میشم‌تجارب ۱۵ سال ماهیگیری فلای فیشینگ رو به دوستان انتقال بدم 
از سال های قبل این تصمیم را داشتم ولی احساس کردم دوستان عزیز ونکوور آمادگی های کامل رو ندارند ولی با فعالیت های در این رشته فلای فیشینگ در ۶ سال گذشته در ونکوور انجام دادم احساس می کنم زمینه سازی برای این کار فراهم شده و در این‌ مدت به صورت آزمایشی روی ماهیگیران بسیار زیادی فلای فشینگ را تدریس و آموزش دادم و شرایط الان مهیا شده 🙏

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر