Search This Blog

Monday, December 6, 2021

گزارشی از برنامه فلای فیشینگ دریای کارائیبt

 

گزارشی از برنامه فلای فیشینگ دریای کارائیبt


در این ویدیو گزارش از  کاپیتان هست که وزن ماهی های صید شده را بیان می کند که ماهی اول به وزن دو کیلو گرم و‌ ماهی دوم به وزن ۶۰ کیلو و ماهی سوم به وزن ۷۰ کیلو  بیان می کند البته وزن ها بر اساس حدس گمان هست چون‌ماهی های بزرگ طبق قوانین از آب خارج نکردیم 

البته صید همچین ماهی های بزرگی خارج از انتظار نبود و تمام تجهیزات فلای فیشینگ هم بر اساس وزن این‌ ماهی ها تهیه شده بود ، برترین و با کیفیت ترین های دنیا 

واقعا این برنامه جزو‌ گرانقیمترین تورهای ماهیگیری دنیا به حساب میومد که تجربه کردم 

در این برنامه روز اول طب و لرز شدیدی گرفتم و چند روز اول ماهیگیری طوفان بسیار شدیدی در حال وزیدن بود و شانص آوردم که تونستم خودمو‌ برای ماهیگیری اصلی آماده کنم 

در گروه پنج نفری تنها کسی بودم که تونستم تارپون بگیرم افراد گروه از کشور کانادا و امریکا و انگلیس بودند

تارپون‌کوچک هم در تالاب صید شد

تالابی وسط جنگل با پوشش گیاهی متفاوت پر از حیوانات وحشی مثل انواع میمون و جگوار و در تالاب تمساح وجود داشت ‌‌که هیجان ماهیگیری بیشتر می کرد

هنوزم باورش برام سخته که تونستم دو ماهی بالای پنجاه کیلو با فلای فیشینگ صید کنم 

این فیلم هم از استواری های که کردم ساختم 


No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر