Search This Blog

Monday, October 16, 2023

ماهیگیری با پرک های ساخت جناب اقای یزدانی

 ماهیگیری با پرک های ساخت جناب اقای یزدانی

من و علی و عرشیا ساعت پنج صبح در محل انداختن قایق به اب قرار گذاشتیم

این بار نوبت علی بود که برای ماهیگیری قایق بیاورد

ما ‌همدیگر را ساعت پنج صبح در بوت لانچ ملاقات‌کردیم و قایق را به اب انداختیم و وسایل ماهیگیری اماده ماهیگیری کردیم ما بعد ازاین‌که سوار قایق شدیم در تاریکی شب حرکت‌کردیم ولی ناگهان موتور قایق در زیر اب با شعی سنگینی بر خورد‌ کرد و ‌موتور دیگر بهصورت نرمال کار نمی کرد و مجبور شدیم‌ مسیر را برگردیم قبل از خراب شدن کامل موتور قایق

با تصمیمی که‌گرفتیم من سریع به خانه بر گشتم و موتور قایق خود را برداشتم و از موتور من برای رفتن به ماهیگیری رفتن استفاده کردیم‌هیچ چیزی نمی توانست جلو ماهیگیری ما را بگیرد

کمتر از یک ساعت طول کشید تا من برگشتم و ما به سمت لوکیشن ماهیگیری حرکت کردیم هنوز هوا تاریک بود

بر خلاف هفته های قبل تعداد ما سه نفر بود و این یک امتیاز بود که ما از پرک های مختلف استفاده کنیم

من‌و علی از پرک کاسپین با بدنه سبز ۱۰ گرمی استفاده کردیم و عرشیا از پرک کاسپین بدنه نارنجی ۱۴ گرمی

هوا کم‌کم روشن شد و‌ماهیگیری را شروع کردیم

ماهی اول را من‌گرفتم یک‌کوهو هچری بسیار زیبا با پرک کاسپین ۱۰ گرمی به رنگ بدنه سبز

ماهی دوم را علی گرفت

و‌ماهی سوم ‌را عرشیا با پرک کاسپین بدنه‌نارنجی

البته عرشیا سه حمله دیگر داشت که موفق به لند‌کردن‌هیچ کدام‌نشد‌

از انجای که ما متوجه شدیم‌ پرک بدنه نارنجی هم بسیار عالی برای صید کوهو در ان روز من هم از ان‌ پرک استفاده کردم

و‌سه‌کوهو دیگر به پرک حمله‌کردن‌ که‌موفق به لند‌کردن یکی از انها شدم

واقعا لند کردن سالمون کوهو روی قایق کار سختی این ماهی دیوانه وار تلاش برای فرار می کند

علی هم بعد از ان یک‌کوهو‌ دیگر صید کرد

تعداد کم ماهیگیران و تقریبا تعداد‌کم ماهی داشت این را می گفت‌که دیگر دارد اخر فصل ماهیگیری می رسد البته در انجای که‌ماماهیگیری می کردیم پایین رودخانه بود اکثرا ماهی ها به سمت بالای رودخانه رفتند

تشکر که این‌گزارش خواندید 
























No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر