Search This Blog

Tuesday, October 8, 2013


باورتون می خواد بشه می خواد باورتون نشه از این دنیا تنها چیز ای که برام مونده و خیلی مهمه همین وسایل ماهیگیری فلای که دارم هر کودمشون هدیه یه دوسته از سرتا سر این دنیا که دور هم جمع شده . . .
اون نتو علی جون داد اون جلیقه رو آقا مهرگانی عزیز و اون چوب چرخ رو امین مقیمی عزیز و یه ست فلای دیگه هم احسان جان عزیز . . . .
اون پایه نجاری کوچیک رو مجیر جان عزیز  و اون مواد بافت پشه هم هدیه حسین گودرزی عزیزه این همه هدیه ها تمام اون ارزش های هستند که من با اونا دارم با خودم می برم کانادا . . .
راحت صحبت می کنم ماهیگیری برای منه عشقه همینه که هست نه تخصصی در کاره نه حرفه ای هستم فقط دارم باهاش زندگی می کنم همین که هر لحظه زندگیمو با اون سپری می کنم لذت می برم نیازی نیست به دنبال به روز ترین اطلاعات دنیا باشم و مواد بافت پشه های حرفه ای ور تهیه کنم همون تجهیزات اولیه ای که اطرافم می بینم جواب کارمو میده و مطمعنم با همونا موفق خواهم بود. . .
پدرم به من یا داد که طبیعت رو دوست داشته باشم و چه جوری به اون احترام بزارم و برای همینه من خودمو بیشتر جزعی از طبیعت می بینم تا زندگی شهری و سرو صدا و عصاب خوردی  به گذشته که بر می گردم می فهمم من متعلق به این زمونه نیستم من مال وان دوره ای هستم که نیاکان من تو تمام زندگیشون تو طبیعت بوده و همیشه در حال کوچ نشینی بودند دقیلا مثل همین الان من که دائم در حال کوچ نشینی و گذر عمر تو طبیعت هستم دقیقا مثل نیاکان چادر نشینم شدم J به اصل و ریشه خودم برگشتم. . . .
الان یه گوشه ای از ترکیه گوشه اتاقم ننشستم هوا خیلی سرده خودمو با بافت پشه ها سر گرم می کنم برای تک تکشون اسم گذاشتم اونا تنها دوستان من هستن تو خونه با اونا خودمو سرگرم می کنم از گوشه پنجره اتاقم که زیر شیربونیه دارم قطرات بارونو نگاه می کنم که از شیشه سرازیر شدند تو اون قطره ها که خیره میشم آینده نچندان دورو می بینم میون اون کو های پوشیده از جنگل دقیقا تو قلب طبیعت همراه با خرس ها و گوزن های قطبی در حال قدم زدن کنار رودخونه ای که انتهای اون به اقیانوس ازاد میریزه جای که هر فصل ماهی های ازاد برای تخم ریزی وارد رودخونه ها میشن اینه اون زندگی که من به دنبالشم  . . . .
دنیای من دنیای متفاوت از همه هست اینو هم خودم می دونم همیشه تو تخیلاتم زندگی کردم و همین الان اگه می بینی یه گوشه اتقاقم تنها نشستم تو تخیلاتم برای خودم سرزمینی ساخت که تو اون هر فردی برای خودش خوشبخته  . . . . .
یه کاتالوک مدل رنگ مو تو تصویر میبینید که خیلی از متریال های بافت پشه های که می بافمو اونا تشکیل میدن ایده خوبی هست. . . .




No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام