Search This Blog

Thursday, April 30, 2015

معرفی Harbor seal ، Otter و Beaver حیوانات آبی ونکوور



سلام دوستان عزیز و علاقمندان به طبیعت ونکوور به این میگن یه کار خوب هم نویسنده بودم هم عکاس هم محقق 
در این قسمت شما هارو با سه مجود زیبا و دوست داشتی ونکوور آشنا می کنم که هم با این مجودات آشنا بشید و هنگام دیدن این مجودات این سه رو با هم اشتباه نگیرید چون در ظاهر در فاصله دور خیلی شبیه هم می باشند ، این تصاویر توسط خودم در ونکوور گرفته شده
در شروع اسم های فارسی رو اعلام می کنم که به Beaver  سگ آبی گفته می شود و به Otter سمور و به Harbor seal فک بندرگاه گفته می شود شاید در ظاهر این سه مجود شبیه هم باشد ولی فقط تنها وجع اشتراکشون زندگی آنها در آب باشد
Beaver ها یا سگ های آبی فقط در دریاچه و رودخانه زندگی می کنند
Otter ها یا سمور های دریایی هم در دریاچه هم در رودخانه هم در دریا زندگی می کنند (البته بیشتر در دریا زندگی می کنند و فقط برای تغذیه به دریاچه و رودخانه وارد می شوند)
Harbor seal ها یا فک ها فقط در دریا زندگی می کنند
Beaver ها با دندان های موشی شکل یا خرگوشی و دم کاملا تخت و پهن هستند که تغذیه آنها تنه درختان هست و این مجودات به ساخت سد در دریاچه ها و و ردخانه ها معروفند و اگه توجه کندید اطراف دریاچه لاست لاگون ونکوور دور درخت ها توری فلزی کشیدند که Beaver ها درخت های این دریاچه را قطع نکنند و نخورن
Otter ها با دمی کشیده و ساده با دندان های نیش و برنده مثل دندون های سگ سانان دارا میباشد و عمده غذایی این موجود ماهی ها  صدف ها و خرچنگ ها میباشد
Harbor seal ها بدنی بدون مو و پوستی شکل دارند که عمده غذای آنها مجودات دریایی وماهی میباشد که این نوع موجودات که از خانواده seal ها هستدن متشکل شدند از شیر دریای فک دریای و خوک دریایی و غیره که کلونی بزرگ و زیبایی دارند

دوستان این مقاله فقط حاصل ماها مشاهدات شخصی خودم نصبیت به این موجودات و محل زندگی انها بود خوشحال شدم مطالعه کردید 
ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر