Search This Blog

Tuesday, December 15, 2015

سگ خوشبختی که بیشتر از من خوشی می کنه و مسافرت میره

سگ خوشبختی که بیشتر از من خوشی می کنه و مسافرت میره 



تو مکزیک با جون خوشتیپی اشنا  شدم به نام اندی.  . . 
یه پسر پولدار خوش قلب
چیز عجیبی دیدم یه سگ داشت وقتی دیدم یاد سگ های خیابانی ایران افتادم  چون خیلی شبیه به سگ های خیابانی که تو ایران می دیدم بود
اول با خودم گفتم یعنی نژاد قعطی بود که این نژاد رو انتخاب کرده.  . . 
اسمشو پرسیدم اسمش هاچیکو بود نام اون سگ افسانه ای تاریخ 
یه لحظه خیلی ناراحت شدم تنم شروع به لرزیدن کرد یاد شلیک گلوله‌ها ها به طرف سگ های تو محوطه دانشگاهی که تو ایران درس می خوندم افتادم که داشتم از پنجره کلاس تو محوطه نگاه می کردم .  . . 
همون سگ های که هر کدومشون میشه یه داستان زندگی برای خودش می تونه داشته باشه نه اینکه توسط شهرداری ها با گلوله یا تزریق اسید کشته بشن
چقدر آدم ها سنگ دل و پست هستند
از اندی پرسیدم هاچیکو تو چه نژادی هست ،  گفت میکسی از جرمن و چنتا سگ دیگه و گفت اصلا مهم نیست مهم وفاداری شه و اینکه هیچ وقت ترکم نمی کنه . . .
ارادتمند شما ابی فیشر ونکوور کانادا

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر