Search This Blog

Saturday, December 19, 2015

یوزپلنگ سرگردان استان برتیش کلمبیا کانادا

یوزپلنگ سرگردان استان برتیش کلمبیا کانادا




در نزدیکی منطقی ای به نام Creston, BC  یوزپلنگ سرگردانی مشاهده شده که اصلا مشخص نیست صاحب آن کیست و از کجا فرار کرده . . .
همان جور که می دوند یوزپلنگ ها فقط در آسیا در سرزمین ایران و آفریقا زندگی می کنند تا اونجای که من اطلاع دارم هیچ باغ وحش استان برتیش کلمبیا چیتا نداره و این چیتا حیوان خوانگی بود و از خانه فرار کرده . . .
وای خدای من امید وارم قبل از یخ زدن پیداش کنند حالا مشکل دیگه اینه ساکنان کانادا به چشم پلنگ به یوزپلنگ نگاه می کنند و فکر می کنند درنده هست و افراد منطقه وحشت زده شدند نکنه به کودکانشان و احالی محله یوزپلنگ حمله کنه در صورتی که یوز پلنگ دقیقا مثل گربه بی آزار هست . . . .
وای خدای من نگنه مردم به اون تیر اندازی کنند همین الام دقیق با همخونه ای کانادایم درباره یوزپلنگ صحبت کردم می خواستم نظرشو بدونم گفت یوزپلنگ بسیار خطرناکه البته حق دارند یه حیوان کاملا غریبه برای کانادایی ها هست فقط تو مستمد راز بقا شکار کردن و دوندگی این حیوانات رو دیدند
من با افتخار بهش گفتم یوزپلنگ خطرناک نیست در سرزمین من ایران این حیوانات بی ازار آزادانه زندگی می کنند وهیچ وقت به انسان ها حمله نی کنند . . . 

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر