Search This Blog

Thursday, January 28, 2016

حقّ گرفتنى است، نه دادنى

خیلی ساده وعاشقانه  گوشه اتاقم با اینترنت دیالاپ وبلاگی ساختم و خاطراتم رو درباره طبیعت و ماهیگیری نوشتم سالیان سال . . .
یه روز به وبلاگم سر زدم فیلتر و حذف شده بود.
اسم ابی فیشر تنها چیزی که از اون وبلاگ برام موند
فکر می کردم دیگه دنیا برام تموم شده.
کلوپشتی خاطراتم رو برداشتم و ایرانو ترک کردم ، شاید بگید فقط به خاطر یه وبلاگ ، !!!!! من میگم بله حد اقل می خواستم به اون دوستانی که لحظه به لحظه وبلاگ منو دنبال می کردند بگم من به سادگی نمیگذرم از حقم
الان در قلب طبیعت کره زمین هستم و پر سرعت ترین اینترنت جهان رو دارم و آزاد ترین نقطه جهان هستم . . . . . .  
 حقّ گرفتنى است، نه دادنى 
ابی فیشر / برتیش کلمبیا کانادا بهشت ماهیگیری روی کره زمین

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر