Search This Blog

Thursday, October 20, 2016

نتیجه نهایی سری دوم مسابقات عکس های ماهیگیری ورزشی ایران

نتیجه نهایی سری دوم مسابقات عکس های ماهیگیری ورزشی ایران



در دوره دوم مسابقات برترین تصاویر ماهیگیران ایران در سال ۱۳۹۵ که با حضور صدها ماهیگیر از تمام نقاط ایران برگزار شد تعداد هفتادو یک عکس شرکت داشتند که دوازده عکس با رای و نظر داوران و اساتید تصویر بردار منتخب شد و به مرحله رای گیری راه پیدا کردند، رای گیری پنج شنبه شب ساعت ۲۲:۰۰  با حضور صدها نفر در گروه در دام قلاب استارت خورد و بعد از کلی هیجان و شور و شوق و کلی رای سه نفر برتر به ترتیب ، 

ابی فیشر از کانادا نفر اول شد 
اقای حمید زارع زاده از شیراز مقام دوم را کسب کردند 
بنده هم به لطف تمامی دوستان مقام سوم این دوره مسابقات را کسب کردم 

هدایای که از طرف فروشگاه فاینال تارگت با مدیریت اقای عسگری به من و ابی عزیز تعلق گرفت را به خانم مریم عظیمی و خانم نرگس قریب دو خانم شرکت کننده اهدا کردیم و همینطور هدیه ای که از طرف استودیو رامکا با مدیریت اقای فرامرز حسینی به ما تعلق گرفت را به رسم یادبود به دوست ماهیگیر اقای سعید صفری که با بیماری سختی مبارزه میکند، اهدا کردیم امیدوارم که این بزرگوار هم بهبود پیدا کند...
جناب اقای زارع زاده هم جوایز خود را به کودکان بی سرپرست اهدا کردند...

سپاس از اسپانسرها و تمامی دوستان و حاضرین و شرکت کننده هایی که در این دوره مسابقات همراه تیم ما بودند 

به امید شکوفایی فرهنگ ماهیگیری در ایران


ابی فیشر 
نفر اول این دوره مسابقات 

جایزه ای  که قراره به من اهدا بشه از طرف فروشگاه فاینال تارگت  تقدیم میکنم به  شرکت کننده شماره ۷۰خانمی که سال قبل هم شرکت داشتند (خانم قریب) 
و همینطور عکس یادبودم را که از طرف استودیو رامکا هدیه گرفتم با احترام  تقدیم میکنم به دوست عزیز اقای (سعید صفری) 
و ارزوی بهبودی ایشان را از پروردگار خواستارم 

ابی فیشر


حمید زارع زاده 
نفر دوم این دوره مسابقات

دوستان عزیز و بزرگوار جا داره منم تشکر ویژه داشته باشم از تمامی عزیزانی که تو این مسابقه شرکت کردند به خصوص مهردادجان که واقعا زحمت این مسابقه را بر عهده داشت و با همین حرکت های زیبا هست که به مرور زمان فرهنگ خیلی از چیز ها رو به بهبودی میره و من هم جایزه خودم را از اسپانسر این مسابقه تقاظا دارم هرچندهم اندک باشد به یک فرزند یتیم احدا کند و خوشحالی این یتیم برای من بزرگترین جایزه هست با تشکر از تمامی بزرگواران این گروه دوست داشتنی...💞🙏💞🙏💞🙏
حمید زارع زاده


مهرداد آنگلر 
نفر سوم این دوره مسابقات

جایزه ای  که قراره به من اهدا بشه از طرف فروشگاه فاینال تارگت با احترام تقدیم میکنم به تنها شرکت کننده خانمی که بین ۱۲ عکس برتر انتخاب شدند خانم (مریم عظیمی ) 
و همینطور عکس یادبودم را که از طرف استدیو رامکا با احترام فراوان تقدیم میکنم به دوست عزیز اقای (سعید صفری) 
و ارزوی بهبودی ایشان را از پروردگار منان دارم 
مبارک هر دو عزیز باشه این هدایا ارزشمندی که دوستان اسپانسر زحمتشو کشیدن 
سپاس فراوان از همگی شما دوستان گل 
مهرداد آنگلر

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر