Search This Blog

Wednesday, May 10, 2017

بزرگترین اسپورت فیشینگ صید سالمون

بزرگترین اسپورت فیشینگ صید سالمون 

کمتر از چند ماه دیگه یکی از بزرگترین سالمون رانیگ های دنیا اتفاق میوفته و این روز ها مشغول تمرین‌ کستینگ با چوب اسپی هستم
کارمو تا جای رسوندم که بتونم در صید سالمون‌ موفق باشم و امسال خیلی حرفه ای تر و مجهز تر از سال های قبل هستم به چهار دلیل به کار گرفتن چوب دبل هند فلای و دیگری  اطلاعات زیاد درباره بافت پترن و پشه بافی (دوسال تمرین فشرده ) و آشنایی با مکان های مختلف ماهیگیری در برتیش کلمبیا و تشکیل اولین‌گروه فلای متشکل از ۴ نفر 
و امسال اتفاق جالبی افتاده و دوست فلای کار پیدا کردم و بیشتر از قبل می تونم سفرهای طولانی فلای داشته باشم

امسال  سالمون‌پینک داریم یکی از اسانترین‌سالمون ها برای صید با فلای هست و اولین سالمونی هست به برتیش کلمبیا میاد و شانص خوبی برای تست با چوب دبل هند و تمرین کست و هوک کردن ماهی و لند کردن اون دارم
بعد از اون سالمون کوهو و بعد سالمون چام و اسپرینگ میاد و بعد سالمون ها تموم شد شروع فصل استیل هد هست
واقعا برتیش کلمبیا بهشتی برای ماهیگیری فلای چون ۱۰۰ درصد تمام‌ماهی ها مهاجم هستند و با فلای قابل صید
ما علاوه بر سالمون چندین نوع قزل الا هم داریم
مثل کات تروت ، دالی وردن ، بول تروت ، رنبو تروت و سعی می کنم وارد صید این دسته از ماهی ها هم بشم 
و علاوه بر این‌ قزل الا ها استیل هد هم به فراوانی یافت‌ میشه و به علاوه  ۵ نژاد ازاد ماهی اقیانوس ارام مثل شینوک ، چام ، ساگایای ، کوهو  و پینک
از دوستان عزیزم در برتیش کلمبیا عذر خواهی می کنم‌ امسال تصمیم دارم فقط تو گروه فلای باشم و افرادی رو برای ماهیگیری انتخاب می کنم هم تاکتیک‌خودم من باشن و احساس می کنم این سه سال ماهیگیری با دیگر دوستان در روش های مختلف فقط باعث درجا زدنم تو فلای بوده عذرخواهی منو به پذیرید
پارسال نتیجه های تو فلای در صید سالمون داشتم به خوبی انجام‌‌نشد و بدون برنامه ریزی بود ولی امسال سعی می کنم‌ تخصصی تر از هرسال دیگه بتونم به صورت کاملا حرفه ای فلای انجام بدم‌ هم در سینگل هند و دبل هند 
ما علاوه بر این رودخانه ها ۸۰۰ دریاچه دون شهری و بیرون شهری داریم که در اون‌ میشه با فلای قزل الا گرفت

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر