Search This Blog

Sunday, September 30, 2018

silver king on the fly ⚡🔥👊💪

silver king on the fly 🔥👊💪


شاید باور نکردنی باشه ولی اگه ترافیک‌ نباشه ۸ دقیقه این رودخانه تا آپارتمان‌ من فاصله هست حتی با دوچرخه هم‌می تونم بیام برای ماهیگیری ، حتی اگه هر روزم سر کار باشم روزی ۳ ساعت می تونم در این رودخونه ماهیگیری کنم با کمترین هزینه
واقعا شهر ونکوور جای رویایی هست ، شهر و طبیعت با هم ادقام شده !
گرفتن ماهی های سایز بزرگ و سنگین وزن اونم با فلای بسیار سبک کلاس پایین یکی از لذت بخش ترین‌ماهیگیری های دنیاست !
شاید صدها سالمون سایز با فلای در این رودخانه گرفتم ولی هر باری که درباره موفق به صید این سالمون های زیبا میشم برام تازگی داره
من این هفته پنج بار ماهیگیری رفتم در چند رودخانه متفاوت و از قزل آلا رنگین کمان تا بول تروت و سالمون و صید کردم و جای همه دوستان خالی
در باره صید توضیح بدم من در این بر نامه از چوب ۱۱ فوتی کلاس ۶ استفاده کردم با لیدر حدود ۲ کیلو هفتصد گرم !
با استفاده از پرتاب روز کست و نخ سینک



No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر