Search This Blog

Monday, May 6, 2019

فلای فیشینگ

 فلای فیشینگ  

این هفته‌موفق شدم در یک‌تیم فلای فیشینگ عضو بشم و خودمو آماده کنم برای مهیج ترین و بالاترین سطح فلای ابشور دنیا
قبل از آن خواستم تاریخچه ای از فلای ابشور خودم رو بنویسم
زمانی فلای فیشینگ رو شروع کردم
به دلیل سفر های زیاد به همراه پدرم به جنوب ایران از بچگی همیشه فکر ماهیگیری در ابشور همراه من بود
تا اینکه فلای فیشینگ‌ آب شیرین را شروع کردم و هر فرصتی به وجود می آمد فلای فیشینگ را کار می کردم‌ مثل فلای فیشینگ در خلیج فارس
از همان‌ ابتدا پشه های مخصوص آب شور رو‌می بافتم و با آن در خلیج فارس ماهی صید می کردم‌ تا سالها گذشت با سفر های متعدد به کشور مکزیک را جای مناسب فلای فیشینگ آب شور یافتم و به مدت ۵ سال هر سال یک بار شانس فلای ابشور و صید ماهی داشتم‌ و در این پنج سال تجربه های بسیار مهیج فلای روی قایق رو بدست آوردم و لول جدید فلای فیشینگ رو حس می کردم
شاید با دیدن تمام‌تجهیزات تخصصی فلای من‌متوجه علاقه من به فلای ابشور باشید زیرا همگی تجهیزات فلای اب شور می باشد
واقعا یک شبه نخواستم‌ مسیر هزار ساله رو طی کنم و الان نوبت میدان نبرد بزرگترین و مهیج‌ترین فلای ابشور دنیا هست
صید تارپون‌های قول پیکر در کاستاریکا

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر