Search This Blog

Monday, May 6, 2019

یک داستان آموزنده ماهیگیری

یک داستان آموزنده ماهیگیری 
من زمانی که در ونکوور شروع به ماهیگیری کردم واقعا از نقطه صفر همه چیز را شروع کردم
همیشه در گوگل سرچ‌می کردم کجا می شود ماهیگیری انجام داد تا اینکه با رودخانه ای آشنا شدم به نام اسکامیش
یک‌چند سالی آرزو ماهیگیری در این رودخانه داشتم‌ چون وسیله نقلیه نداشتم تا گواهینامه‌ گرفتم‌تا توانستم رانندگی کنم یه دوسالی طول کشید و فقط یک هدف بیشتر نداشتم دسترسی به مکان های ماهیگیری عالی
وقتی اولین بار به رودخانه اسکامیش رفتم با یک رودخانه بسیار بزرگ‌ روبه رو شدم
ماهیگیری می کردم ولی نتیجه ای نمی گرفتم و نیاز به اطلاعات فراوان در رابطه با نوع ماهی و ماهیگیری داشتم
روی تابلو نصب شده کنار رودخانه می دیدم‌نوشته در این رودخانه bull trout وجود دارد
با یک‌ماهیگیر راهنما حرفه ای صحبت‌کردم ایشان‌به من‌گفت ۷۵۰ دلار می گیرد تا یک روز ماهیگیری در این رودخانه به من‌نشان بدهد
خلاصه صید ماهی bull trout کلی من را در این‌چند سال دیوانه کرده بود
حتی بعد ها متوجه شدم برای دسترسی به نقاط خوب رودخانه ماشینی که خریدم‌ مناسب نیست و بعد ها ماشینم را عوض کردم تا بتوانم در بدترین‌جادهای ان‌ منطقه رانندگی کنم‌ مخصوصا در فصل زمستان
آقا سرتان رو در نیارم تا من اومدم به فهمم چی به چی ۴ سال گذشت تا تونستم واقعا بفهم ماهیگیری در اون رودخانه یعنی چی حتی جدیدترین تاکتیک هارو هم یاد گرفتم مثل کار با سنترپین و تاکتیک استفاده از ترات بید که بهترین تاکتیک صید ماهی bull trout بود
تا آخر موفق شدم bull trout رویای خودم را صید کنم آن هم بار ها و بارها
اصل داستان‌ ما اینجاست افرادی با خودن به ماهیگیری بردم تجربه سالیان سال تلاشم در یک روز به طرف منتقل کردم 😑😓
بعد ها فهمیدم چقدر تمام تلاشم برای خودم بی ارزش کردم
آقای یزدانی بارها و بارها تلاش من را دیده بودند و بارها و بارها به من‌می گفت ارزش کار خود را بدان و همچین افرادی هماره خودت نبر اگر هم‌همراه خود می بری رایگان نبر
الان‌ما شدیم‌ بد داستان و اون‌ماهیگیران هم دیگر به خود اجازه نمی دهند من در برنامه ماهیگیرشان باشم 🤭 البته همچین ادم‌های گاهی هم‌ مفید هستند چون باعث میشن  سطح کارمونو بالا به بریم و همیشه حرفی برای گفتن داشته باشیم 👏👍💪💪💪💪💪
والله اگر این افراد نبودند به این راحتی ها تصمیم‌نمی گرفتم تا world class fly fishing تجربه کنم با برترین سطح کیفت جهانی 😁🤭

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر