Search This Blog

Wednesday, January 1, 2014

فلای در آب های تیره

فلای در آب های تیره



قبلا ها می گفتم که استفاده از طعمه های مصنوعی نیازبه شرایط خواص ماهیگیری خودشو داره مثلا عمق مناسب و شفاف بودن آب برای دید ماهی مهاجم به طعمه و می گفتیم در غیره این صورت شانص صید ماهی کم میشه زیرا اگه آب عمقش زیاد باشه و شفاف نباشه ماهی طعمه رو نمی بینه و اصلا صید ماهی صفر میشه . . . .
ولی الان دیگه هر چی جلو تر که میرم اطلاعاتی رو بدست میارم که حتی ماهیگیری با طعمه های مصنوعی در تاریکی مطلق رو هم امکان پذیر می کنه . . .

نوشت های من بر اساس تجارب شخصی و ماهیگیری های که در همچین شرایطی انجام می دم به دست میاد و روی حرفی که می زنم کاملا مطمعن هستم . . .
پشه ای رو طراحی کردم گرچه بافتش 4 دقیقه بیشتر طول نکشید ولی 4 سال تحقیق و ماهیگیری مداوم باعث الگو گرفتن برای بافت این پشه بدست اوردم . . .
انعکاس نور ازسر ماهی و عبور اون توسط نوار های نورانی به باله های پشه این امکان به این مدل پشه میده که ماهیگیری رو در هر شرایطی برای ماهیگیر آسان کنه مثلا آب نیمه کدر و تاریکی شب . . . .
البته می گم تو اّب نمیه کدر میشه از این پشه استفاده کرد نه اینکه بگید تو آب قهوه ای رنگ کاملا گلالود ، نه تو اّب های که معمولا حتی لانسه ها هم کارایی ندارند منظورم اون آب هاست . .
البته فراموش نکنید ماهیگیری با فلای تو آب های تیره به همین سادگی هم انجام نمیشه زیرا شما در رودخونه باید به جای بگردید که آب از بالا ترین روشنایی و شفافیت بر خوردار باشه مگه میشه ؟
زمانی که اّب نیمه شفاف هست در جا های که عمق آب زیاد میشه این نیمه شفافی خیلی نمایان میشه و زمانی که عمق آب کم میشه آب به بالاترین درصد روشنایی خودش میرسه و جالب اینه هر چی جریان آب کند تر میشه آب کدر تر میشه و در جا هی که آب جریان بیشتری داره وعمق کمتری روشنایی اب به بالاترین هد خودش می رسه . . .

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام