Search This Blog

Wednesday, January 8, 2014

تعریف از خود نیست ولی دوست دارم حرف دلمو بزنم و اتفاقاتی که افتاده رو بگم . . .
با یه چوب و یه موتور ویک حلقه نخ و چنتا وزنه ویه بسته 10 تای قلاب رفتم ماهیگیری . . . .
دیگه نیازی تعریف از ماهیگیرای ترک نیست همشون هم ماهیگیرای خوبی هستند و هم فرهنگ بالای تو ماهیگیری دارن هم منابع خوبی برای ماهیگیری دارند ، با اونا روبه رو شدم توماهیگیری اولش شاید بهم می خندیدند که یه ماهیگیر سوسول خارجی اونم ایرانی میاد ماهیگیری اونم یه مولتجی به قول خودشون که به فارسی میشه پناهنده :-))))))
ولی با همون تجهیزات کمی که داشتم تو یک ماه خودم تنهای به اندازه چندسال چندین ماهیگیر اون دریاچه ماهی گرفتم . . . .
با اندازه ای اونجا مشهور شدم که همه تلاش می کردند چوب و چرخ ماهیگیری من که همه فکر می کردن خوشانصه رو بخرن . . . .
درسته یه پناهنده هستم درسته یه ایرانی تو سرزمین غریب هستم ، ولی افتخار می کنم وقتی کنار دریاچه درحال خسته کردن ماهی صید شده هستم 100 ها نفر ماهیگیری ترک دوربین به دست صحنه صید ماهی که من گرفتمو به تصویر می کشن و پیش خودشون می گن ای والله دباره ماهیگیر ایرانی شاهکار کرد
خدایش دهن همشونو تو ماهیگیری سرویس کردم

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام