Search This Blog

Sunday, January 12, 2014

تحقیقات ماهیگیری ورزشی مارو تا کجا کشوند





تحقیقات ماهیگیری ورزشی مارو تا کجا کشید


اینجا تو شهرمون میون ماهیگیرا اسمو رسمی برای خودم دارم و این خبر پیچیده بود که ابی فیشر اون ماهیگیر ایرانی بیکاره و دنبال کار می گرده تا اینکه خبر به گوش یه ماهی فروش رسید و خودش اومد دنبالم منو برد محل کار گفت بیا اینام کار . . . .

خوب ما هم شروع به کار کردم و به فال نیک این کارو گرفتیم و بهترین فرصت برای تکمیل کردن تحقیقات در باره ماهیگیری فلایه و از تجسس در معده ماهی ها هر هفته و هر ماه به دنبال مواد غذای می گردم که ماهی ها به اون علاقه دارند ، جالبه ماهی های که ما داریم گلچینی از ماهی های دنیاست از کپور و اردک ماهی و قزل الای رنگین کمان بگیر تا سالمون و ماهی های آب شور . . . .

الان اطلاعات در مورد بافت و انتخاب بهترین مدل پشه ها و نحوه زیستن و تغذیه ماهی هاو حتی فصل و زمان تخم ریزی ماهی هارو دارم تکمیل می کنم.

یکی از برترین تحقیقات در نحوه انتخاب و شناسای پشه ها کالبدشکافی ماهی و دیدن مواد درون معده اونه تا بدونیم اون ماهی در چه فصلی چه موادی رو تغذیه کده.

با این که کارم زیاد خوشایند نیست ولی همین که دورو برم همه جا ماهیه زیاد بهم بد نمیگیزه حتی اگر در قبرستان ماهی ها باشم.

ارادتمند شما ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام