Search This Blog

Tuesday, July 8, 2014

آمریکای شمالی / استان برتیش کلمبیا / ونکوور

اولین مشاهده ماهی سالمون



از روی کنجکاوی آخر خودمو به یه روخونه معروف شهر رسوند خیلی نزدیک بود با دوچرخه هم می شد این مسیر رو طی کرد وقتی وارد طبیعت بکر شدم به فاصله 20 دقیقه ای از محل زندگیم اصلا باورم نشد که این جنگل و رودخونه وسط شهره ونکووره . . .
به راحتی جک جونور هارو می تونستم به بینم مثل روباه و راکون و حتی راسو  سنجاب و سگ آبی . .  
ماهیگیرای رو می دیدم در حال ماهیگیری بودند هی کنجکاو تر می شدم که بدونم ماهی هدف چیه و اونا به دنبال چه ماهی هستند واصلا تو رودخونه چه ماهی وجود داره . . .
از رو تاکتیک های ماهیگیریشون متوجه شدم هدفشون یه ماهی مهاجمه چون داشتند لانسه کشی می کرددن با طعمه ماهی مصنوعی خوب کنجکاو ترشدم همین جوری که در حال قدم زدن کنار رودخونه بودم رفتم روی پل تو آبو نگاه کردم چنتا ماهی مثل زیر دریایی داشتن آروم شنا می کردند دقیق تر که نگاه کردم دیدم ماهی سالمون هستند فکر کنمcoho یا یه چیزی تو این مایه ها بودند . . .
اینقدر این ماهی های زیبا بزرگ بودند که تونستم به راحتی بدون مشکل از اونا تصویر بگیرم که مشاهده می کنید . . .
هیچ عجله ای برای ماهیگیری ندارم چون اینجا دیگه سرزمینه منه . . .
آمریکای شمالی / استان برتیش کلمبیا / ونکوور

ارادتمند شما ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

Kamloops trout on fly

  Kamloops trout on fly I was so happy to catch a 22 inch trout flyfishing and Kamloops this awesome fishing is a way of life for any of us....