Search This Blog

Thursday, November 20, 2014

ونکوور کانادا سرزمین سالمون های قول پیکر ebi fisher

ونکوور کانادا سرزمین سالمون های قول پیکر
ویدیو این سفرنامه بسیار زیبا
رفقا از زیر آب فیلم برداری کردم
از تخم ریزی سالمون ها گذارش تهیه کردم
سالمون های قولپیکرو نشونتون میدم تو این ویدیو :-)
لینک از یوتیوب 
https://www.youtube.com/watch?v=lJVXuXIPeF4


با زندگی خودم خیلی حال می کنم
نیازی هم به نفر دوم نیست پایه دوربینم و دور بین عکاسیم پایه های خوبی برای ماهیگیریم هستند


یعنی همین الانم پاشم برم ماهیگیری 30 دقیقه دیگه توقلب جنگل در حال ماهیگیری هستم

تو قلب طبیعت جای که هیچ انسانی با طرز تفکر مخالف خودم نمی بینم


سلام رفقا دیروز خیلی حالم بد بود سر درد داشتم رفتم کالج اصلا نتونستم سرکلاس بشینم بلند شدم برگشتم خونه لوازم ماهیگیری مو برداشتم رفتم ماهیگیری . . ..

این دفعه جای متفاوت تری رفتم جای که سالمون ها داشتن تخم ریزی می کردند

هم از اونا فیلم گرفتم هم عکس و بعدش به پایین روخونه رفتم جای که هنوز سالمون ها تازه وارد شدند و قابل صید هستند و چنتایی سالمون چینوک گرفتم : - )

حتما ویدیو رو به بینید . . .


مقاله های زیادی تو سرمه ولی الان حال ندارم بنویسم خیلی خسته هستم بعد می ترکونم دنیای مقاله های ماهیگیری رو  : - )


این صندلیه کنار دریاچه خیلی بهم حال داد :-)


الگه تصویر بالا رو بزرگ کنی می بینی اون قسمت نارنجی جای که سالمون تخم ریخته :-)
و اگه کمی کنجکاو تر بشی تو زیر آب می تونی سالمون های یک متری به بینی :-) 



کپیلانو ریرور 


پیارده و با اتوبوس میرم ماهیگیری
ولی میرم تو قلب ماهیگیری دنیا 


تخ ماهی سالمون / خیلی تازه هست از رنگش معلومه اصلا قزل الا ها فستیوال آشپزی راه انداخته بودند اونجا :-)
شرکت پاوربیت سریع کپی کرد این اتفاقو و طعمه پاور بیت درست شد !!!!


این چی میگه

ابی فیشر نویسنده و ماهیگیر و عکاس و همه کاره و هیچ کاره :-))))))


تصویر بالا یه نقطعه غیره اخلاقی داره به بخشید
همه اون سالمون ها جف شده در حال جفت گیری بودند عکسو روش کلیک کنید واضع می تونید به بینید
اون نارنجه هم نوزادان هنوز از تخم درنیومدشونه


آه عشق من  کپیلانو ریور


تخم ماهی سالمون سرچشمه رودخانه کپیلانو 


ماهی چینوک






















اینم محله ای که توش زندگی می کنم
یکی از زیباترین و گرم ترین شهر های قاره آمریکای شمالی

ارادتمند شما ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر