Search This Blog

Friday, December 8, 2017

تاریخچه فلای آب شور در ایران

تاریخچه فلای آب شور من بر می گرده به سال ۸۹ یا ۹۰ که برای اولین بار موفق به بافت‌ پشه چارلی گریزی بر روی قلاب آب شور شدم و در خلیج فارس جزیره قشم ساحل زیتون به فلای پرداختم و جالبه موفق به صید ماهی هم شدم واقعا برام ارزشمنده که در ایران فلای آب شور شروع کردم و برگی از تاریخچه ماهیگیری در ایران رقم‌خورد
مدل پشه چارلی گریزی از تو اینترنت‌پیدا کرده بودم و هیچ متریالی نداشتم و از مقدار موی که از آرایشگاه زنانه تهیه کرده بودم و با برش پلاستیک نقره ای رنگ و چند کش رنگی موفق به بافت چارلی گریزی شدم و از ساحل دریا با پرتاب های متوسط و استریپ یا همون کشش یا جمع کردن نخ موفق به صید ماهی هامون شدم
چوب فلای کلاس

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر