Search This Blog

Thursday, December 7, 2017

بافت پشه های آبشور

 الان سر گرم بافت پشه های آبشور هستم برای ماهیگیری فلای فیشنگ آبشوری که در پیش دارم
این سال سوم هست که برای فلا فیشینگ به کشور مکزیک سفر می کنم و هر سال مجهز تر و با هدف بزرگ تر ، یادش بخیر روزی اولین فردی بودم در جنوب کشور ایران دست به فلای شدم با تموم آن محدودیت ها ولی الان حتی کانادا هم برام مرز کوچکی در فلای به حساب میاد و هدفم کل دنیاست برای سفر کردن و فلا فیشینگ کار کردن  . . . .
بیش از 8 هزار دلار تجهیزات فلای فیشینگ تهیه کردم و هنوزم کلی لوازم احتیاج دارم ، هیچ وقت مغرور نمیشم چون روز های سختی که در ایران داشتم در فلای فیشینگ هیچ وقت فراموش نمی کنم
یه مدت از وبلاگ نویسی قافل شدم و در گیر این نرمفزار های موبایل شدم گرو های ماهیگیری مجازی که اصلا سرتو ته اون معلوم نیست و خدارو شکر همه رو حذف کردم ودیگه هیچ وقت بغیر از وبلاگم جای دیگه فالیت نمی کنم
الان در حال بافت کلوزر مینو هستم پشه موفقی که فصل قبل در مکزیک با اون ماهیگیری کردم و نتیجه عالی گرفتم
منتظر گزارشات بعد باشید

ارادتمند شما ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر