Search This Blog

Friday, December 8, 2017

صید ماهی های گرم آبی با فلای فیشینگ

به نظر من این جغرافیای محل زندگی که تایین‌می کنه ماهی هدف شما برای فلای فیشینگ چی باشه
اگه من مکزیک‌ زندگی می کردم و با فلای در مکزیک آشنا شده بودم‌مطمعا اولین‌ماهی های هدفم جک یا تارپون بود
یا اگه مثل الان کانادا بودم ماهی هدفم آزاد ماهی ها بودن
ولی من اولین شروع فلایم خوشبختانه جنوب ایران بود و نا خودآگاه  شروع فلایم تنها هدف های که داشتم برای صید در مناطق گرمسیری و رودخونه های و ماهی های گرم آبی بودند
به جای رسیدم تنها ماهی های که به راحتی می گرفتم زردک و کولی و کپور بود !
البته دسترسی به رودخونه های سردابی هم داشتم و حسابی هم قزل آلا می گرفتم
صید کپور و با فلای دوست داشتم حتی در ترکیه همه ادامه دادم و همین‌جا هم فرصتی باشه به صید با فلای برای این‌ماهی می پردازم

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر