Search This Blog

Saturday, June 22, 2013

ابی فیشر

من یه چوب و چرخ تقریبا استاندارد دارم و یه چوب چرخ تقریبا اسبابازی و کاملا پلاستیکی ، تو یه بر نامه ماهیگیری به اون چوب اسبابازی یه ماهی اسبله زد تقریبا 10 کیلو با بد بختی ماهی رو اوردم کنار آب ولی به دلیل نداشتن کیفیت نخ و موتور و چوب ماهی در رفت ولی نا امید نشدم دباره اون چوبرو شارژ کردم و پرتاب کردم و دباره یه ماهی به همون اندازه زد حدود 10 کیلو که اونم باز اسبله بود با هزاران تاکتیک و تکنیکی که بلد بودم با اون چوب و چرخ پلاستیکی ماهی رو خسته کردم و اوردم تقریبا 10 متری ساحل ولی دسته موتور ماهیگیریه که تقریبا از کار افتاده بود با مشکلات قبلی از جا با چرخ دنده  تو خسته کردن ماهی کنده شد و ماهی در رفت چون رفیقم دید نمی تونم با چوب ماهی رو بیارم نخ رو گرفت و با تقلای زیاد ماهی دباره در رفت خوب این ما جرا تموم شد و مثل همیشه بین تمام ماهیگیرای این شهر کوچیک پیچید که همون ماهیگیر ایرانیه که زیاد میاد دریاچه ماهیگیری دو تا ماهی بزرگ به خاطر سیستم ضعیف ماهیگیریش نتونست بگیره ، امروز رفیقم زنگ زد گفت ابی بیا یه کادو ماهیگیری برات دارم رفتم دیدم یه موتور 13 بلبرینگ قیافه در حد تیم ملی ماهیگیری انگلیس با یه چوب اورجینال اسبله گیری بهم داد که هنوزم هنوزه سه ساعت تو خونه دارم نگاش می کنم یه موتور گردن کلفت پرتابی با گنجایش نخ 45 به متراژ 300 متر و اسپول کاملا کشیده و دراز با دسته شبیه به اهرم کاملا بلند و موتور فول فلزی ، دارم لحظه شماری میک نم تو برنامه ماهیگیری بعدی اون دوتا ماهی اسبله رو بگیرم و عکشو بزارم بگم این همون ماهی بود که فکر می کرد دباره موتور ماهیگیریم ضعیفه و فرار می کنه ولی این دفعه من بهش می گم کور خوندی :-)


عکس ماهیگیری مربوط به همون دریاچه



No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام