Search This Blog

Saturday, June 8, 2013

من دارم میرم ماهیگیری

دارم منفجرم د میشم .
رفیق های ماهیگیریم همین یک دقیقه پیش زنگ زدن گفتن ابی امشب داریم حرکت می کنیم ماهیگیری یه استان دیگه . . . . .. 
تا اونجای که می تونم عکس فیلم تهیه می کنم و درمورد طبیعت اونجا می نویسم و قوانین ماهیگیریش رفتن با خودمون  برگشتنش با خدا فکر کنم امشب حرکت کنیم پس فردا شب بر گردیم سه روز بعد خونه هستم تا اون روز . . ..

مکان یه سده  که تو سال 2009 توش کپور آینه ای ریختن و این جوری که شنیدم اگه کپور معمولی توش کمه و اکثر کپور آینه ای هست .
ماهی قزل الاو اردک ماهی هم توش هست ولی زیاد نیست یه نوع کپور سفید داره نمی ودنم اسمش دقیقه چیه ولی خودشون میگن بیاز ساری که معنی فارسیش میشه کپور سفید یه نوع هم کپور رودخونه ای داهر که به ترکی میگن ساری چای و کپور کراس هم داره که تبدیل شده به آفت . . .
خودشون میگن ماهی ژاپنی توش ریختن ولی رفتم یه بار گرفتم ماهی های خوانداده پن فیش هستند که خیلی شبیه به ماهی های آکواریومی هستند شبیه به دیسکس اگه بشناسید . . .
ماهی کولی و شاه کولی وانجا وووول می خوره . . ..
تو دریاچه های ترکیه اگه اسبله نباشه باید تعجب کنیم که برنامه شبانه ما صید این ماهی هست .
من سیستم فلای می برم برای ماهی های قزل الا و اردک ماهی و پن فیش ها . .
سیستم انتطاری می برم تو روز مکپور ماهیان وت شب هم اسبله ها . . .
اسم منطقه ای که میریم تواسه و یه روستای داره به نام آکیار که قبلا هم یه تصویر و فیلم های در باهر وان گداشتم . . . .
گدارش لحظه به لحظه می نویسم .

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام