Search This Blog

Tuesday, January 20, 2015

شلیک ۵ گلوله یک مرد روستایی به پلنگ که منجرب مرگ پلنگ ایرانی شد

شلیک ۵ گلوله یک مرد روستایی به پلنگ که منجرب مرگ پلنگ ایرانی شد


ک پلنگ ایرانی در ارتفاعات منطقه پشتکوه ممسنی فارس با شلیک ۵ گلوله یک مرد روستایی از پا درامد و بعد از کشتار بدنش با تبر قطعه قطعه و لاشه اش به آتش کشیده شد. پلنگ ایرانی کشته شده در حالی که در ارتفاعات این منطقه کوهستانی در حال گذر بوده از سوی مردم محلی شناسایی شده و مردان روستایی با اسلحه شکاری این گونه در خطر انقراض را دنبال کرده اند. شلیک یک گلوله نتوانسته بود پلنگ جوان را از پا دربیاورد و گلوله های بعدی یکی بعد از دیگری بر پیکر پلنگ شلیک شده اند.

گلوله، تبر و آتش؛ سرنوشت دلخراش پلنگ ایرانی
به گزارش قانون آنلاین پلنگ زخمی با وجود اصابت ۴ گلوله همچنان در حال فرار به سمت صخره های صعب العبور بود ولی شکارچی عاقبت لاشه اش را به دست می آورد. به گفته منابع محلی جسد بی جان این پستاندار در خطر انقراض به دلیل آخرین جان کندنش از شلیک گلوله پنجم هم امان نبود تا تیر خلاص قاتل را بر جسد بی جانش احساس کند.

تصاویر لاشه خونین این پلنگ که در اختیار قانون قرار گرفته نشان می دهد، دم این پلنگ با تبر در حال قطع شدن است و در گوشه دیگر این تصاویر نیز مردی در حال آماده کردم هیزم برای آتش زدن لاشه این پلنگ کشته شده است. تصاویر دیگری از این کشتار در دست نیست اما گزارشهای محلی حاکی است پلنگ بعد از قطعه قطعه شدن به آتش کشیده شده است.

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر