Search This Blog

Thursday, January 15, 2015

پرنده های زیبای شهر ونکوور نماد شانص (جغد)

پرنده های زیبای شهر ونکوور نماد شانص (جغد)


در زمان های گذشته به ما گفته می شد که جغد پرنده ای شوم هست و برای انسان ها وخانه بد شانصی می آورد ، ولی بر خلاف گذشته ها پرنده جغد یکی از نماد های شانص در کشور کانادا به خصوص ونکوور می باشد اگر دقت کرده باشید مجستمه های زیادی از این پرنده زیبا را بروی دیوار ها و ساختماهی ونکوور می توانید مشاهده کنید و من هم خیلی خوشانص بودم که دقیقا در نزدیکی محل سکونتم در ونکوور به صورت اتفاقی نزدیک خانه ما من این پرنده زیبای جغد رو مشاهده کردم و از ان عکسهای زیادی گرفتم که در این پست تقدیم به دوستان عزیز می کنم
در مورد این پرنده شب گرد باید بگم که اصلی ترین غذای اون خزندگانی مثل موش می باشد و بر خلاف عقاید گذشتگان که این پرنده را شوم می خواندند این پرنده بسیار مفید می باشد زیرا هدف اصلی شکار این پرنده موش ها می باشد و این پرنده در روز بر روی درخت های بلند استراحت می کند و در هنگام شب به پرواز و تغذیه می پردازد . . . 
محل عکاسی محدوده خیابان دیوی ونکوور







No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر