Search This Blog

Saturday, January 17, 2015

معرفی سنجاب زیبای به نام squirrel Yellow-pine Chipmunk

معرفی سنجاب زیبای به نام  squirrel Yellow-pine Chipmunk


شاید فقط ما سنجاب های خاکستری و یا سیاه رو در اطراف شهر ونکوور و حتی در خیابان ها و کوچه های ونکوور دیده باشیم و من در این قسمت سعی دارم شما را با یک گونه زیبا و جالب  بامزه سنجاب ایالت بی سی و ونکوور آشنا کنم سنجابی به نام Yellow-pine Chipmunk ، این سنجاب با مزه به اندازه یک تخم مرغ یا کمی بزرگ تر هست و بر خلاف دیگر نژاد های سنجاب ها فقط بر روی زمین زندگی می کند و سنجاب خاکی هم به محلی نامیده میشه و هیچ علاقه ای به بالارفتن و زندگی بر  روی درخت را ندارد و همیشه در میون سنگ لاخ ها زندگی می کند و من به صورت تصادفی برای اولین بار یکی از این سنجاب هارو دیدم و از ان تصاویر زیبای ثبت کردم که در این پست شما انها را مشاهده می کنید
برا دیدن همچین نژاد سنجابی باید به کوهستانهای رفت که پوشش جنگلی متراکمی نداشته باشد و زمینی با سنگ لاخ های زیاد داشته باشد 













No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر