Search This Blog

Wednesday, December 25, 2013

میلاد مسیح مبارک باد


امروز تاریخ 2013.12.25 روز میلاد مسیح بهترین کادوی زندگیمو تو ماهیگیری گرفتم خدایا ممنونم از اینکه هوای منو داری . . . .
دیشب مشغول بافت طعمه پشه برای ماهیگیری شدم درسته با اینکه پناهنده هستم ولی هیچ وقت نزاشتم که این دوران سرد وغربت رو روند ماهیگیریم تاثیری بگزاره و دومین مدل طعمه خودم با الگو خودمو به نام ebi fly pattern 2 رو بافتم و امروز برای تست اون طعمه به ماهیگیری رفتم و 4 تا ماهی قزل الای رنگین کمان گرفتم که اکثر ماهی هارو رها کردم من تنهای ماهیگیری رفتم ولی تو جعبه طعمه هام تمامی فرزندانم که دیشب  با دستان خودم خلق کرده بودم با هام بودند و احساس تنهای نمی کردم واقعا اگه ماهیگیری نبود الان نمی دونم سرنوشتم چی می شد از خدا تشکر می کنم به خاطر اینکه دلی رو بهم داد که بتونم تمام وقتمو زندگیمو تو طبیعت سپری کنم . . .
میلاد مسیح مبارک باد

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام