Search This Blog

Wednesday, December 25, 2013

تاکتیک های ماهیگیری با استیمر ebi fly pattern 2

تاکتیک های ماهیگیری با استیمر ebi fly pattern 2


سلام دوستان عزیز همان گونه که در جریانید در فلای دارم از پشه های استفاده می کنم که اکثرا قبلا در مدل های پشه ها تعریف نشده و برای اولین باره که دارم ازاین مدل ها در ماهیگیری استفاده می کنم و برای همین قبلا اصلا تعریفی درباره نحوه استفاده اون در ماهیگیری نشده و در این مقاله سعی دارم نحوه کاربرد و تاکتیک های این پشه صحبت کنیم . . . .
پشه ebi fly pattern 2 در حین و شکل سادگیش دنیایی پیچیده ای داره که خودم هم با هر بارماهیگیری به نکات بیشتری درباره این پشه پی میبرم . . .
این پشه در دو حالت رو آبی و زیر آبی میشه در ماهیگیری استفاده کرد و یا هم در عمق کم و هم عمق زیاد و یا در اب شفاف هم نیمه شفاق یا هم در هوای روشن هم هوای تاریک . . . .
به نظر من این عوامل و این فاکتور ها این پشه رو از دیگر پشه های استیمر متمایز می کنه . . .
به دلیل چشم های این پشه ازمواد پلاستیکی کاملا شناور می باشد پس یه پشه رو آبی محصوب میشود و به راحتی می تواند با جریان آب حرکت کند و همین یکی از تاکتیک های ماهیگیری با این پشه می باشد درسته اکثر استیمر هارو در تاکتیک های زیر آبی استفاده می کنند ولی این استیمر قابلیت ماهیگیری رو آبی رو هم داره.
با استفاده از سرب های زیتونی به راحتی میشه این پشه رو در عمق های بیشتر استفاده کرد و اساس ماهیگیری در این روش به این صورت می باشد که پشه رو به انتهای مکان مورد نظر پرتاب می کنیم و آروم آروم اونو به سمن بالا دست رودخونه هدایت می کنیم یه چیزی تو مایعه های لانسه کشی . . .
این پشه در آب های شفاف مثل یک طعمه چرب و خیلی تحریک کننده عمل می کنه و جلب توجه بالای در گول زدن ماهی هادارو  در آب های نیمه شفاف و کرد با فلشبک های نورانی و رنگی و چشم های فسفری و بزرگ باعث جلب توجه ماهی میشود . . .
این پشه به راحتی میشه در هر زمانی از روز ماهیگیری کرد حتی زمان های تاریکی شب به دلیل چشم های فسفری  کاملا شب تاب که منجرب درخشش چشم و نوار های پشتی پشه میشه و این یکی ازبزرگ ترین مشخصه های این استیمر می باشد . . .
این پشه حرف نداره چون منو اون جای تست کردم که هم آب دقیقا 60% کدر بود و تجمع ماهی ها خیلی کم بودند و شرایط رودخونه اصلا برای هر تاکتیکی مناسب نبود برای همینه می گم این پشه حرف نداره و عاشقشم.
ارادتمند شما ابی فیشر 

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام