Search This Blog

Thursday, December 26, 2013

نوار لیبل سیگار و بافت استیمر

نوار لیبل سیگار و بافت استیمر


مقاله رو تا آخر بخون نترس رفیق ناباب نیستم این فقط یه مقاله ماهیگیری و حمایت ازطبیعت و محیط زیسته . . .
در بافت مدل جدید پشه هام به نام ebi fly pattern 2  دست به ابتکاری زدم که دو شعار بزرگ داره یکی اینکه ما حق ندایم تو طبیعت زباله های سیگار خودمونو تو طبیعت رها کنیم یا در آب بریزیم و دیگری شعار اینه که ما حق نداریم برای بافت یک پشه از مواد طبیعی واجسام حیوانات استفاده کنیم با اینکه خیلی از متریال ها از بدن حیوانات پرورشی یا در طبیعت جمع آوری می شود و صدمه ای رو به حیوانات وارد نمی کند ولی باز این حرکت می خوام بگم که ما حق نابودی حیوانات رو برای بافت طعمه های پشه رو نداریم . . .
خوب در بافت بدنه پشه استیمر  ebi fly pattern 2 من از نوار لیبل سیگار استفاده کردم که این ابتکار بعد از مشاهده فیلتر سیگاری که از دهان ماهی قزل الای که صید کردم بیرون آمد به ذهنم رسید به دو دلیل یکی به خاطر رسوندن هدفم که شعار های بالا بود و دیگری همیشه دنبال مواد مصنوعی پلاستیکی با فلش بک نور بالا می گشتم که اون لحظه لیبل سیگار به ذهنم رسید و این کارو انجام دادم . . .
در مارک های مختلف سیگار ها این نوار لیبل رنگ های مختلفی داره و من از یک نوع سیگار به نام ویکتوری استفاده کردم که نوار لیبلش یک طرف کاملا نقره ای جذاب ودرخشنده هفت رنگ میباشد وطرف دیگر لیبل طلایی رنگ و براق که درخشندگی خواصی به پشه استیمر میده . . .
کارایی نوار لیبل در پشه درخشندگی و انعکاس نور می باشد که مهم ترین عامل تحریک ماهی مهاجم قزل الا و وادار کردن اون به حمله به پشه میباشد . . .
نیازی نیست تعداد زیادی از این نوار ها در یک پشه استفاده شود دو برش کوتاه هم کافیه
ارادتمند شما ابی فیشر


No comments:

Post a Comment

Kamloops trout on fly

  Kamloops trout on fly I was so happy to catch a 22 inch trout flyfishing and Kamloops this awesome fishing is a way of life for any of us....