Search This Blog

Sunday, December 8, 2013

امروز سال گرد فیلتر و بسته شدن وبلاگ ماهیگیریمه . . .

امروز سال گرد فیلتر و بسته شدن وبلاگ ماهیگیریمه . . .
درسته وبلاگم برای همیشه حذف شد ولی دوستان ماهیگیرمو هیچ وقت از دست ندادم و تمام بازدید کنندگان و کسانی که منو در این زمینه یاری می کردن در تماسیم . . .
تنها دستاوردی افرادری که منجرب بسته شدن وبلاگ ماهیگیری من شدند حس تنفرمو نسبت به جای که زندگی می کردمو زیاد کردند الان خوشحالم هزاران کیلومتر دور تر از جای که بودم دارم زندگی می کنم . . .
درسته الان دیگه ایران و شیراز نیستم ولی یکی از موفق ترین ماهیگیرانی هستم که تو این شهر زندگی می کنم درسته دیگه هم وطنانو نمی بینم که به اسم ابی فیشر صدام کنن ولی تو کوچه پس کوچه های این شهر گاهی وقتا کسای هستند که بهم بگن چه طوری ماهیگیر ایرانی . . . 

1 comment:

  1. سلام عزیز
    ولی هنوزم تو ابی فیشر خوب مایی.... با کلی خاطره بیاد موندنی....
    همیشه دوست داریم.

    ReplyDelete

Kamloops trout on fly

  Kamloops trout on fly I was so happy to catch a 22 inch trout flyfishing and Kamloops this awesome fishing is a way of life for any of us....