Search This Blog

Tuesday, December 24, 2013

ebi fly pattern 2


ebi fly pattern 2
به بین همون اولش میگم اصلا نمی خوام با مقاله های فلای لغات سلمبه قلمبه به کار به برم یا همش لغات انگلیسی به کار به برم ساده می نویسم. . .
بعد از طراحی پشه استیمر ebi fly pattern  وتست اون تو خلیج فارس و صید ماهی آب شور و بعد از اون هم تستش تو بیش از 4 رو خونه استان فارس و کهکیلویه و بیر احمد وصید ماهی های قزل الا با موفقیت این اجازه رو به خودم دادم با کمک دوست عزیزم دارا و راهنمای های امین مقیمی عزیز اسمی برای اون پشه به نام خودم البته پیش خودم ثبت کنم که مواد بافتش خیلی ساده و جایگزین بود و الان با همون امکانات ابتدای اونم تو دوران پناهندگی دست به بافت سری دوم این پشه ها شدم به نام ebi fly pattern 2 با خصوصیات منحصر به فرد خودش که به گوشه ای از اون خصوصیات می پردازیم . . .
امکان ماهیگیری در تاریکی مطلق هوا . . . .
این مدل هم تمام طراحیش از خودمه البته قبلا یه مشورت های و یه صحبت های با دارای عزیز در این مورد شده بود که راهنمای های دوست عزیزم هم بی تاثیر نبوده.
یه توضیحی درباره استیمر ها برای دوستانی که اطلاع ندارن بدم که استیمربه اون دسته از پشه های مصنوعی گفته میشود که الگوی خواصی در طبیعت برای بافت اونا وجود ندارد و صرفا بر اساس تحریک ماهی و الگو های خیالی بافته می شود . . .
در الگو های بافت پشه های استیمر زیادی وجود دارند با اسم های مختلف و هر ماهیگیری مثل من می تونه پشه منحصر خودشوداشته باشه از اول بدر تولد فلای که پشه ها و مدل ها و جود نداشتن و بر اساس اسامی بافنده ها و حشرات نام گزاری شدند.

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام