Search This Blog

Friday, October 10, 2014

می خوام افتخاری برای ماهیگیری ورزشی کشورم بشم

می خوام افتخاری برای ماهیگیری ورزشی کشورم بشم

وقعا از زمانی که به کانادا مهاجرت کردم خیلی سردرگم شدم و هدفمو تا حدودی گم کردم ، احل کلاس گذاشتن نیستم پس خیلی خاکی حرفامو می زنم واقعا خیلی بدبختی ها کشیم که به اینجا رسیدم هیچ وقت نباید فراموش کنم اون همه مسیر دشوار طولانی رو طی کردم اینجا برسم شاید تنها کسی بودم که فقط فقط فقط برای ماهیگیری اومدم کانادا نه برای تجارت و کلاس ملاس و رودست زندن . . .

ولی الان واقعا یه مدت بود که هدفمو گم کردم و پرتو پلا زدم ، باید هیچ وقت فراموش نکنم سر گذشتمو چون واقعا برام خیلی آموزنده هست این مطالبو می نویسم فقط به خاطر خودم که مروری باشه تا بتونم دباره مسیرمو پیدا کنم ، من نباید هیچ وقت فراموش کنم اون همه تلاشی رو که تو ایران کردم تا تونستم جایگاهی رو برای خودم باز کنم و شاید باور کردنش سخت باشه با اون نگارش ظعیف املایی که دارم برام خیلی مشکل بود که خواننده های مطالب ماهیگیری و مشتاقان علم ماهیگیری رو متوجه نوشته هام کنم ولی باز با این همه مشکل موفق شدم که خیلی هارو با نوشته هام سرگرم کنم یا حتی تو تمام لحظه های خوب وبد زندگیم همراه کنم خیلی ها با نوشته های من خندیدند به همراه خوشحالی من و خیلی هاهم حتی با نوشته های من در هنگام ناراحتی با من همراه شدند فکر می کنید خرم متوجه نمی شم وقتی کامنت های شمارو می خونم واقعا باورتون نمیشه اینگار بزرگ ترین دستمزد زندگیمومیگیرم وقتی میبینم با شادی من شاد میشید و با غم من غمگین . . .
دوستان عزیزم فقط به من فرصت بدید فقط چند ماه . . .
یادتونه اون زمانی که تازه وارد ترکیه شدم تا 5 یا 6 ماه اول چون هیچ اطلاعی از ماهیگیری نداشتم فقط می رفتم ماهی بند انگشتی می گرفتم ولی وقتی زبان ترکی استانبولی رو فول شدم اونم تو 6 ماه به جای رسیدم که همه ماهیگیرای اون شهر ترکیه چشم به من می دوختن که چیکار کنم . . .
به جای رسیدم که چند نفر حاظر شدند برام مغازه ماهیگیری بخرن تا من کشور ترکیه رو ترک نکنم حتی بزرگ ترین شبکه ماهیگیری ترکیه که متشکل از گروه خیلی بزرگ و گردن کلفتی بود بهم پیشنهاد همکاری دادند . . .
سرتونو درد نمی یارم الان می فهمم ضعفم چیه باید زبان انگلیسیمو قوی کنم تا بتونم تو مدرسه فلای ثبت نام کنم اونوقته که دستم به علم روز فلای فیشینگ دنیا باز میشه و مثل همیشه قول میدم شبانه روز فقط برای شما از مطلابی که یاد میگیرم روزانه بنویسم اصلا نیازی به قول دادن نیست دیگه فکر کنم از پشتکارم تو این زمینه آشنایی داشته باشید واقعا الان دیگه خیلی انگیزه دارم واقعا خیلی مشتاقم که سریع تر زبانم فول بشه تا بتونم جایگاهی تو ماهیگیری کانادا برای خودم باز کنم واقعا شرایط روبه راهه وقتی میبینم بزرگترین ماهیگیرای فلای کار دنیا یا تو ایالت برتیش کلمبیا زندگی می کنن یا برای ماهیگیری به این ایالت سفر می کنن. . .
کاری می کنم که تا افتخاری بشم برای ماهیگیری ورزشی کشورم باشم
ارادتمند شما ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر