Search This Blog

Saturday, December 22, 2012

وبلاگ نویس مهاجر


وبلاگ نویس مهاجر

همه نوشته هام بوی سفرو میده . باید کاری رو که سالیان سال انجام می دادمو  الان انجام دادم و هیچ وقت پشیمون نمیشم راهشم همینه اگه خوشت نمی یاد باید بری ، نه وایسی و نق بزنی و ستم به بینی . بزار این سرزمین زیبا و قشنگ مال کسانی باشه که می تونن توش به مونن ، ما هم میریم جای که حد اقل اگه به ما احترام نمی زارن بی احترامی نمی کنند.

نظم و ترتیب رو دارم می بینم هرچیزی سر جای خودشه حتی تو طبیعت هم به همن صورته . . . .

اینجا سرگرمیتو خودت انتخاب می کنی و سر گرمی های زیادی در پیش روی دارم ولی بین این همه سرگرمی من فقط طبیعت گردی رو انتخاب می کنم و دیسکو و مشروب اصلا برای من معنی نداره و فقط به دنبال ماهیگیری هستم . . .

اینترنت پرسرعت از درو دیوار می باره و دیگه عصابم به خاطر سرعت پایین اینترنت خرد نمیشه . . .  اینجا چیزی فیلتر نیست و و تنها فیلتری که می بینی فیلتر سیگار هست که تو زباله ها می تونی دنبالش بگردی . . .

زبان ماهی ها تو کل دنیا مشترکه و نگران مقاله ها نباشید هر سیستمی که اینجا جواب داد حتم هم تو ایران جواب میده و باز من مثل همیشه با یه انرژی نا محدود می نویسم . . .

من لحظه به لحظه خاطراتمو می نویسم با سایت در تماس باشید و منتطر ایمیل های شما هستم . . . .

ارادتمند شما ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

Coho on the fly Vancouver area

  Coho on the fly Vancouver area “Today was my birthday. I went fly fishing and tried to catch salmon using fly fishing, and I successfully ...