Search This Blog

Saturday, December 29, 2012

ای ماهیگیر مجردی یا متاهل


ای ماهیگیر مجردی یا متاهل

میگن که اون معتاد ماهیگیری شده خوب اولین سئوالی که از آن ماهیگیر می پرسند میگن مجردی یا متاهل اگه جواب شما مجرد بودن شروع می کنند از خاطرات مجردیشون تعریف می کنند و نصیحت می کنند میگن گول نخور هیچ وقت ازدواج نکن تا بتونی همیشه ماهیگیری کنی .
میگن که زن گرفتن فقط درده سره البته تو این زمونه ای که ما زندگی می کنیم به این صورته حالا دقایقی را با ما در این پست سپری کنید بخندید یا افصوص بخورید در باره همین موضوع مجرد یا متاهل بودن ماهیگیراست به همراه کاریکاتور های فراوان  . . . . .
ما خیلی از ما ماهیگیرا واقعا با ماهیگیری زندگی می کنمیم اگه 1000 تا خوشی تو دنیا وجود داشته باشه که ماهیگیری هم جزء اون باشه مطمعن باشید که ما حتما ماهیگیری رو به عنوان تنها سرگرمی انتخواب می کنیم
خود من هم به این صورت می باشم اگه در یک روز به من پیشنهادات زیادی داده بشه دنبال اون پیشنهادی میرم که به ماهیگیری میرسه. ما ماهیگیران تشنه آرامش در طبیعت هستیم و این آرامش رو حاضر نیستیم با چیز دیگری عوض کنیم.
 تو این دنیا یکی با جنس مخالفش وصلت می کنه یکی هم با کارش ، ما هم با ماهیگیریمون تا ابد وصلت می کنیم حالا نمی دونم عبد رو اینجوری می نویسن یا با الف خوب بگذریم زیاد مهم نیست فقط یک ماهیگیره که می تونه یک ماهیگیر دیگه رو درک کنه.
ما تو کشوری زندگی می کنیم که جوانی معنی نداره یا باید بریم پی مواد و خلاف سنگین یا مثل دیونه ها سرمون تو کار خودمون باشه
 خوب ما مسیر خودمونو تو ماهیگیری پیدا می کنیم تنهاه سرگرمی ما میشه ماهیگیری ، مگه من بغیر از ماهیگیری می تونم چه سرگرمی داشته باشم کار با اینترنت با این سرعت نفتی یا ماهواره های که میریزن جمع می کنند یا با پارازیت های سرطان زا قعطش می کنند.
با دوستانی که همگی به فراموشی سپرده شند هم میرفتیم بیرون آخرشم به مفاسد و امر معروف و نهی از منکر منتهی می شد.
ما که به ماهیگیری پناه بردیم ولی اونم مشکلات خودشو داره. رفتیم محیط زیست مجوز سالیانه خودمونو بگیریم اون یارو که مجوز صادر می کرد مارو شناخت و ما اومدیم برای اینکه کار های خودمونو معرفی کنیم به یارو گفتیم که ما کارمون از ماهیگیری فقط ورزشه وماهی هارو آزادمی کنیم بعد از صید و در اومد به ما یه حرف زشتی  گفت که ما...... هستیم که ماهی های که میگیرم رو آزادم می کنیم اینم از محیط بانان محیط زیست ما خاک تو سرشون ، وحشی بیش نیستند گشنه ها.
ماهیگیری برای ما مقدسه ولی به مقدسات ما بی احترامی می کنند دریاچه هارو خشک می کنند ماهی هارو هروقت دوست داشته باشند جمع می کنند با هر روشی که دوست دارند اطراف دریاچه هارو به ملک های خصوصی تبدیل می کنند.
 در کل ماهیگیران مترسک های هستند که در کنار دریاچه ها وسد ها قرار دادند برای دلخوشی خودشون و فروش مجوز های ماهیگیرشان.
ماه هم شدیم مثل مرده ای که همش در حال وصیت کردنه تنها چیزی که می تون هتو یک هفته من سروپا نگهداره و برنامه ریزی یک برنامه ماهیگیریه


ارادتمند شما ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام