Search This Blog

Saturday, December 29, 2012

عکس های ماهیگیری جناب آقای آرش امینی

عکس های ماهیگیری جناب آقای آرش امینی

سفر نامه ماهیگیری گناوه-خارک قسمت سوم
سلام دوستان
بلاخره بعد از اولین صید روز با طعمه جیگ،بلافاصله برای تکرار جیگینگ آماده شدم و بقیه اعضای تیم هم که روحیه گرفته بودند با انواع طعمه های جیگ به من پیوستند،دوباره با امید زیادی طعمه ای که از قبل می دونستم تک خال من در این برنامه ماهیگیری خواهد بود رو پایین فرستاده بودم و کم کم با شوک هایی که می دادم بالا میوردم،این کار 2 یا 3 بار تکرار شد که ناگهان ضربه وحشتناکی رو روی چوبم احساس کردم،من که تجربه ضربه قبلی رو داشتم می دونستم این ماهی بسیار بزرگتر و قدرتمند تره پس تصمیم گرفتم که در حالت با تعادلی بایستم و ملاچم رو سفت تر کنم که این کارها حدود 10 ثانیه وقت گرفت و همین فرصت لازم رو به شیر بزرگ،باهوش و بارون دیده داد که نخ رو از بالای سیم قیچی کنه و فرار کنه
بله تعلل کوچیک من صید و طعمه بی نظیرمو از دستم در آورد!
بعد از این شک 15 دقیقه در حال فکر کردن بودم و دوستانم هم با طعمه های جیگ دیگه موفقیتی بدست نیاوردن ...
بعد از لحظاتی تصمیم گرفتم که ماهیگیری با ساردین زنده رو دوباره شروع کنم،حالا که ساعت 2:30 بعد از ظهر شده بود جریان دریایی کم شده بود و موج ساردینها به ریسه حجوم آوردن،پس همگی با هم دست به کار شدیم و می دونستیم که در خوشبینانه ترین حالت 2-3 ساعت وقت داریم
به محض شروع ماهیگیری،همه اعضای تیم به نوبت ماهیهای خوبی گرفتند که ماهی جالب همام که تا بحال نگرفته بودم رو گرفتم ،مثل اینکه این ماهی از با ارزشترین صیدهای خوراکی خلیج فارسه و قیمتش تا 2 برابر ماهی شیر می رسه و با اینکه انداره یه سنگسره متوسطه جنگندگیه خوبی داره
بعد از صید چند باراکودا و شیر متوسط ،من و یکی از اعضای تیم 2 ماهی سکن با فاصله چند دقیقه صید کردیم که مبارزه بی امانی بود! ماهی سکن بسیار قدرتمنده و بر خلاف شیر به سمت سطح حرکت نمی کنه و مبارزه رو لب قایق ادامه می ده و لحظات فراموش نشدنی رو بوجود میاره،وقتی که ماهی سکن رو به قایق کشیدم واقعا خسته شده بودم و اشتیاق ماهیگیریم فرو نشسته بود یه چایی خوردمو وسایل جمع و جور کردم و ساعت 5:30 لنگرها رو بالا کشیدیم و چون صید خوبی در ساعات پایانی داشتیم از خیر ترولینگ گذشتیم و راهی گناوه شدیم و صبح روز بعد به سمت تهران حرکت کردیم
جای همه شما رفقای پیج تو این برنامه خالی بود
منتظر نظرهاتون هستم
آرش امینی


آرش امینی
ماهی سکن
خلیج فارس گناوه-خارک
آذر 91
چوب Cormoran Giga Fighter
چرخ Shimano ultegra12000
سایز نخ 70
سایز لیدر 70 shok leader


رش امینی
ماهی زرده(سارم)
خلیج فارس گناوه-خارک
آذر 91
چوب Cormoran Giga Fighter
چرخ Shimano ultegra12000
سایز نخ 70
سایز لیدر 70 shok leader


آرش امینی
ماهی همام
خلیج فارس گناوه-خارک
آذر 91
چوب Cormoran Giga Fighter
چرخ Shimano ultegra12000
سایز نخ 70
سایز لیدر 70 shok leader


آرش امینی
ماهی همام
خلیج فارس گناوه-خارک
آذر 91
چوب Cormoran Giga Fighter
چرخ Shimano ultegra12000
سایز نخ 70
سایز لیدر 70 shok leader


آرش امینی
ماهی همام
خلیج فارس گناوه-خارک
آذر 91
چوب Cormoran Giga Fighter
چرخ Shimano ultegra12000
سایز نخ 70
سایز لیدر 70 shok leader


No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام