Search This Blog

Saturday, December 29, 2012

عکسهای ماهیگیری و طبیعت سوئد

عکس های ماهیگیری و طبیعت سوئد


ابی جون سلام 
ارادتمند
مثل اینکه بالاخره قسمت شد برات 1 سری عکس بفرستم، عکسها رو تو 2 یا 3 مرحله میفرستم و توضیحش رو میدم
این سری عکسهای مربوط به STENUNGSUND رو میزارم 
عکسها رو از روی 3 پل گرفتم که با فاصله ی کمی از هم هستند
ماهیگیری هم زیاد رفتم که متاسفانه زیاد صید نکردم و از همون ماهی های کوچکی هم که صید کردم عکسی نگرفتم
به هر حال این سری اول
 اینجا 
stigen
یک منطقه تقریبا مرکز سوئد هست
دریاچه و مردابهای زیادی داره و به نظر من مناسب برای فلای فیشینگ هست چون میبینم که ماهی ها چطور از پشه ها تغذیه می کنن
اینها هم که غازهای ساکن سوئد هستند
سری بعدی عکس ماهی ها رو می فرستم






































ابی جون سلام
آقا اینم عکسهای ماهیگیری
اون ماهی های کوچکی که میبینی اسمش آبوره هست، من خودم شناختی نسبت بهشون نداشتم ولی مثل اینکه جزو ماهی های شکارچی هستند چون به مپس فوق العاده جواب میدن ،البته با روش انتظاری و طعمه طبیعی(کرم)
هیچ نیازی به انتظار نیست چون بلافاصله به قلاب میوفتن
رکورد وزنی این ماهی حدود 2 کیلو و خورده ای هستش، فکر میکنم فلای بهتر جواب بده چون به شدت پشه شکار میکنن و غروب میتونی این پدیده ی قشنگ رو مدتها نگاه کنی
این منطقه همانطور که گفتم پر از مردابهایی هست که با رودخانه به هم وصل هستند و پوشش گیاهی انبوهی کنار آب وجود داره و باعث میشه که من روزی 100 بار جایت رو خالی کنم،جدی میگم
چند روز پیش بود که تو رودخانه 1 اردک ماهی دیدم و به خودم نوید 1 ماهیگیری خوب را دادم
دیروز رفتم و توی زمان کمی 1 اردک ماهی تو سایز مطلوب صید کردم که پس از 1 جنگ تمام عیار از آب آوردمش بیرون، ولی دنبال این نبودم، رکورد اردک ماهی اینجا نزدیک 20 کیلو گرم هست،چون دوربین همراهم نبود و فاصله خانه تا آب 5 دقیقه هست برگشتم دم در خانه عکس گرفتم،روز قبلش هم اون اردک ماهی کوچک رو گرفته بودم، اینجا سعی میکنم با طعمه مصنوعی ماهی بگیرم، هر ماهی رو که گرفتم کنار مپسی که اون رو باهاش صید کردم می تونی ببینی
خود سوئدی ها هم با طعمه مصنوعی ماهیگیری میکنن، معتقدند که کسی که با طعمه طبیعی ماهی میگیری در حقیقت ماهی هارو سیر میکنه
راستی 1 اتفاق نادر هم افتاد و مپس با 1 صدف اومد بالا،به خاطر عمق کم آب
به شدت تو فکر هستم که فلای یاد بگیرمو وسایلش رو بخرم و با اون روش کار کنم 
امیدوارم 1 روز بتونی بیای اینجا تا با هم 1 ماهیگیری حسابی بریم و به منم 1 کم چیز یاد بدی
منتطر عکسهای جدیدم باش،تصمیم دارم غول دریاچه رو بگیرم چون دیدمش
ایندفعه دوربینم رو همراهم میبرم
خیلی مخلصم
حسام
یادم رفت بگم پسرم 1 سره سنگ میندازه تو  آب و به ماهی هاکمک میکنه،ولی برام  مهمه که با طبیعت آشنا بشه


No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام