Search This Blog

Saturday, December 29, 2012

یک روز بارانی در Carp House


یک روز بارانی در Carp House  
چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید.
واژه ها را باید شست .
واژه باید خود باد، واژه باید خود باران باشد.
چترها را باید بست.
زیر باران باید رفت.
فکر را، خاطره را، زیر باران باید برد.
با همه مردم شهر ، زیر باران باید رفت.
دوست را، زیر باران باید دید.
فکر کنم با برکه کوچیک ما آشنا شده باشید برکه ای درقلب شهر شیراز جای که ماهی های اون برکه از دست صیادان و تور کشان در امان هستند. و روزهای خوبی را در کنار هم سپری می کنند. 
جناب اقای حسین گودرزی مدیر این مجموعه تفریحی و نویسنده سایت www.iranfishing.org
امروز در این برکه دباره ما به ماهیگیری پرداختیم با سیتم های مختلف که مهم ترین آنها فلای بود در این برنامه ماهی های زیادی صید و رها سازی شدند به همراه ماهیگیر بزرک آقا عرشیا گودرزی به مدیریت جناب آقای حسین گودرزی.
صید و رها سازی ماهی ها و بارش باران لذت خواصی رو به برنامه ماهیگیری ما داده بود در این برنامه من با استفاده از پشه زنبور موفق به صید سه کپور شدم که با اطلاعات جدیدی که توسط دوست عزمان دارا بدست آورده بودم به ماهیگیری پرداختیم از قرار معلوم با استفاده از اسپلیت شات ها(سرب های کوچک) ما طعمه پشه رو به کف آب رساندیم و طعمه پشه را در مکان های پرت می کردم که ماهی های کپور در آن منطقه تجمع بیشتری داشتند و پشه ها را به جلوی صورت کپور ها می رساندم و با کمی مکث کوتا پشه ها را با سرعت خیلی کم تحرک می دادم تا باعث جلب توجه ماهی ها شود و در این هنگام بود که ماهی کپور پشه ها را می بلعیدند ما در این برنامه برای فلای کار  کردن حتی طعمه پاشی هم نکردیم.
به دلیل اینکه پشه های من از سایز کوچکی بر خوردار بودند مجبور بودم زمانی رو مکث کنم تا ماهی کپور بیشتر آن را به بلعد بعد ضربه را وارد می کردم در غیره این صورت قلاب در دهان ماهی گیر نمی کرد ولی وقتی قلاب در دهان ماهی گیر می کرد بسیار زیبا بود قلاب بسیار کوچک در کنار لب ماهی کپور واقعا دیدنی بود به دلیل بارندگی و رطوبت بالا ما زیاد نتونستیم عکس از نزدیک بگیریم.
طول لیدر را من بیش از یک مترو نیم گرفتم برای بهتر فرو رفتن لیدر در آب زیرا نخ فلای ما شناوره اگه لیدر رو کوتاه بگیریم شناوری نخ فلای باعث میشه که لیدر به عمق آب نره.
صدای زیبای کلاچ موتور فلای ما و طدای قطرات باران باهم ادقام شده بود لحضاتی که هیچ وقت نمی وتنم اونارو فراموش کنم به یک انرژی دست پیدا کرده بودم که قطرات باران را صحنه اهسته می دیدم که بر سطح برکه در حال باریدن هستند








No comments:

Post a Comment

گزارش های ماهیگیری پر کانال تلگرام

 از این به بعد تمام‌گزارش های ماهیگیری در کانال تلگرامم قرار میدم کانال تلگرام