Search This Blog

Sunday, March 3, 2013

فیلم و عکس های ماهیگیری که چند روز پیش گذشت 2013.3.2


فیلم و عکس های ماهیگیری که چند روز پیش گذشت
2013.3.2


سلام رفقای عزیز ماهیگیر یه برنامه ماهیگیری هم به اتمام رسید ما موندیم و خاطرات این برنامه البته سفرنامه های ماهیگیری ما یه تغیراتی کرده که این صفرنامه ها بیشتر به صورت فیلم تهیه میشه تا نوشته و تصویر و م در این وبسایت قرار میگیره هم در فیسبوک و یوتوب که فقط لازمه اسم ebi fisher  رو در این سایت ها جستو جو کنید. . . .
در همین سفرنامه شما نمونه این فیلم های سفرنامه رو مشاهده می کنید و قول می دم به جای این فیلم هارو برسونم که کاملا آموزشی باشه .

اینم فیلم سفرنامه قبلی دره مین دریاچه



و در انتها چند عکس از این سفرنامه را مشاهده می کنید



اطلاعات ماهیگیری :

این نژاد ماهی نوعی کپور کوچیکه به نام کراس که بزرگتر از کف دست نمیشه و ماهی بسیار زیبای هست بدنی به استیل کپور و ماهی سیم رو داره و صیدش به هر روشی خیلی آسونه مخصوصا سیستم شناوری چون این ماهی رو آب خوب میزنه یعنی خیلی خوب میزنه با فلای هم میشه گرفت دارم روش کار می کنم البته همین الانم با چوب و چرخ فلای میگیرم فقط تو ریسه از شناور و ماگوت طبیعی استفاده می کنم شناور مشکلی نیست ولی به جای ماگوت می خوام از پشه لارو کوچیک شبیه ماگوت استفاده کنم . . . .


این ماهی ها دسته جمعی زندگی می کنند و همگی با هم به غذا خوردن گردش و تفریح می پردازن و خیلی به هم وابسته هستند و از هم جدا نمی شن و در طول دریاچه ثابت نیستند و در حال گردشن و یه ساعات به خصوصی به کنار آب میان مثلا روز اول که رفتم ساعت 2 ظهر کنار آب دیدمشون ولی تو این برنامه تا ساعت 5 عصر منتطرشون نشستم . یرو کلشون پیدا بشه اینقدر ور آب حرکت می کنند که باله هاشون و سرشون از آب بیرون میاد و متوجه میشید که این ماهی ها اومدن و اماده صید هستند . . . .


ارادتمند شما ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

Kamloops trout on fly

  Kamloops trout on fly I was so happy to catch a 22 inch trout flyfishing and Kamloops this awesome fishing is a way of life for any of us....