Search This Blog

Saturday, March 9, 2013

ساخت قایق ماهیگیری از بطری


ساخت قایق ماهیگیری از بطری


سلام به دوستان عزیز ماهیگیری امروز با یه مقاله جالب و کاربردی آشنا میشیم که هم منجرب میشه ما ماهیگیری خوبی داشته باشیم هم  منجرب این میشه که طبیعت زیبای ایرانمون زیبا تر بشه . . . .


نه تنها برای من بلکه برای هر ماهیگیری که تو طبیعت ایران پا میزاره بغیر از بطری های نوشابه و آب معدنی که دوستان از طبیعت گردی خودشون به جا گذاشتن چیز دیگه ای روبه رو نمیشیم و این صحنه ها خیلی آزار دهنده هست که چرا طبیعت ما پر شده از این همه بطری های که هزاران سال هم در طبیعت به مونند تجزیه نمیشن و همیشه در طبیعت باقی می مونند و باعث الودگی طبیعت می شوند.


خوب وقتی با این عکس های که تو اینترنت روبه روشدم فکر نوشتن یه مقاله آموزشی افتادم در باره ساخت قایق از بطری های آب معدنی و نوشابه . . . . . .
خدایش هم صاحب قایق میشید هم طبیعت رو از این بطری ها پاک کردید چه زیبا میشه ما هم یه قایق داریم و طبیعت زیبامونو از این بطری ها خالی می کنیم.


به بینید یه کمی بشینید فکر کنید و شکل قایقتونو خودتون طراحی کنید حتما شبیه به تصاویر این مقاله اکتفا نکنید شما می تونید قایق ماهیگیریتونو به هر شکلی که دوست دارید درست کنید . من تو ترجمه مقالات فهمیدم که ماهیگیران و سازنده های این قایق ها این بطری ها رو با استفاده از طناب یا چسب نواری محکم به هم متصل می کنند باز میگم خلاقیت حرف اولو تو ساخت این قایق ها می زنه . . . .


در جمع آوری بطری ها عجله نکنید شما به مرور زمان می تونید این بطری هارو جمع اوری کنید حتی می تونید به همه سفارش کنید که بطری های دور ریز خودشونو برای شما نگهداری کنند و حتی خودتون بطری های که استفاده می کنید رو نگهدارید و حتی زمانی که در طبیعت هستید این بطری هارو جمع اوری کنید . . . 


حتما نباید بطری ها بطری آب معدنی و یا نوشابه باشه این بطری ها می تونه بطری  هر چیزی باشه مثلا آب معدنی بزرگ های 10 لیتری یا بطری بزرگ آبقوره یا بطری آب رادیاتور یا هر چیزی شبیه این . . . . .


قایق رو ساختید ابتدا در عمق کم آب تست کنید و حتما جلیقه نجات داشته باشید البته این قانون قایق سواری چه قایق پیشرفته په قایق اماتوری حتما باید جلیقه نجات داشته باشید . . .


 مراحل ساخت یه قایق از بطری



























ارادتمند شما ابی فیشر

No comments:

Post a Comment

ماهی استیل هد

  ماهی استیل هد وقتی در استان برتیش کلمبیا کانادا ماهیگیری می کنی همه    به دنبال رویای صید ماهی استیل هد هستند  این ماهی از اقیانوس آرام وا...