Search This Blog

Tuesday, September 9, 2014

تصمیم جدید برای اطلاع رسانی بیشتر آموزش ماهیگیری

پیامی از طرف دوستی که باعث شد تصمیم خیلی بزرگی بگیرم



متن پیام :
بر اينكه از من كوچكتري ولي خيلي حس احترام و خوبي بهت دارم دوست من
مهم اينه كه ادم رسالتش ارامش باشه
به عنوان داداش بزرگتر اين حرفم و بپذير
تو در مقابل ادم هاي زيادي در ايران و جهان كه بهشون عشق ماهيگيري و دادي مسئولي ابي جون

تصمیمی که گرفتم :
از این به بعد نه تنها مجله و کتاب و وبسایتمو مثل همیشه ادامه میدم
بلکه می خوام تمام نوشته های و مقاله هارو به صورت ویدیو دربیارم!!!!!
میدونید یعنی چی!!!
یعنی صدها ساعت ویدیو اموزش ماهیگیری!!!
کم حجم قابل مشاهده انلاین و دانلود رایگان ...
قول می دم روزی برسه که مثل سریال های طولانی خارجی سیزن بندی داشته باشه و هر فصل ویدیو جدید..
عاشقتونم و اینو با 50 تا مجله ماهیگیری که نوشتم و  در اختیارتون گذاشتم ثابت کردم و با فعالیت های بعدی بیشتر ثابت می کنم
ارادتمند شما ابی فیشر ایالت برتیش کلمبیا ونکوور

No comments:

Post a Comment

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر