Search This Blog

Monday, September 1, 2014

چند خبر خوب برای دوستان ماهیگیرم

چند خبر  خوب برای دوستان ماهیگیرم


من آدرس سایت www.ebifisher.com  رو خریدم !
اولین شماره مجله آنلاین که تو کانادا نوشتم داره اماده میشه !


دیگه این وبلاگم زیر نظر کاناداست و دامنه اون از کانادا خریداری شده و سایت گوگل پشتیبانمه و دیگه کسی نمی تونه وبلاگ ماهیگیریمو حدف کنه !!!!

مثل همیشه پر انرژی دارم مقاله ها و خاطرات و عکس ها رو برای دوستان آماده می کنم با من همراه باشید تا چشم و پای شما باشم تا بتونیم در سرزمین های آمریکای شمالی با هم هم قدم شویم و هر چیزیکه من می بینمو شما هم مشاهده کنید . . . . 

مثل همیشه مجله ماهیگیری کتاب ماهیگیری و فیلم کوتاه مستند برنامه های ماهیگیری به همراه خاطرات و سفرنامه رو می تونید از طریق آدس وبلاگم www.ebifisher.com  در یافت کنید . . . 

حالا هر کی ندونه فکر می کنه یه کمپانی بزرگ ماهیگیری و یه تیم 400 نفره ایناور هدایت می کنه :-))))))))
البته نا گفته نماند برای فیلم برداری و ویرایش و نوشتن و طراحی مجله و وبسایت و انتشار تمام این کار ها تنها دارم انجام می دم.
ارادتمند شما ابی فیشر

1 comment:

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر

سفرنامه صید تارپون سیستم فلای فیشینگ ابی فیشر