Search This Blog

Saturday, December 22, 2012

دلایل فیلتر شدن سایت FISHERS.IR


دلایل فیلتر شدن سایت FISHERS.IR

همیشه تهدید های رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی کشور آقای رادپور که پیام ارسال می کرد و می گفت اگه یک بار دیگه از انجمن مطلبی بنویسی یا کاریکاتوری طراحی کن یا انتقادی کنی از طریق مراجع قضایی و بسایت ماهیگیری اینجانب رو می بندم خوب به قولی که داده بود عمل کرد.

تشکر آقای حسین رادپور که به هدفی که داشتید رسیدید و وبسایت رو بستید

اینجوری ورزش ماهیگیری ایران پیشرفت می کنه

منم در جواب آقای راد پور می نویسم

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهاتان زخم دار است با ریشه چه می کنید
گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیانه چه می کنید
گیرم که می زنید گیرم که می بُرید گیرم که می کُشید با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید

منتظر کار های جدید من از طریق این وبلاگ باشید

4 comments:

  1. سرت زیر گل رادپور نامرد . ترسو . بزدل . بی وجود

    ReplyDelete
  2. بابا مشکلی نیست سرنوشت ما این بوده

    ReplyDelete
    Replies
    1. دوست عزیز مواظب باش داری بجای ماهی گیری از آب گل آلود ماهی میگیری.انتقاد خوبه ولی تخریب دیگران به تخریب خودت منجر میشه.امیدوارم برگردی به روزایی که ماهیگیری عشقت بود نه سیاسی کاری.وبلاگتو دنبال میکردم و میکنم.جدیدا یه جورایی داری میزنی به جاده خاکی.
      همیشه پیروز باشی و موفق و صد البته عاشق.

      Delete
  3. رفیق درسته سعی می کنم از این هب بعد تو حاشیه نرم ولی فکر این هم باش که 5 سال حاصل زحمت شبانه روزی من با یه شکایت از بین رفت امید وارم هیچ وقت جای من نباشی تا اون دردی که من کشیدم تو نکشی رفیق

    ReplyDelete

Coho on the fly Vancouver area

  Coho on the fly Vancouver area “Today was my birthday. I went fly fishing and tried to catch salmon using fly fishing, and I successfully ...